• امروز : شنبه - ۲۹ اردیبهشت - ۱۴۰۳
  • برابر با : 11 - ذو القعدة - 1445
  • برابر با : Saturday - 18 May - 2024
1

مادر محیط زیست ایران در ۹۷ سالگی نیز دغدغه محیط زیست دارد

  • کد خبر : 12289
  • ۱۵ مرداد ۱۳۹۴ - ۱۴:۱۵
مادر محیط زیست ایران در ۹۷ سالگی نیز دغدغه محیط زیست دارد

رییس ستاد محیط زیست و توسعه پایدار شهرداری تهران گفت: مه لقا ملاح که به مادر محیط زیست ایران معروف است، در سن ۹۷ سالگی و برغم فعالیت های بسیاری که در زمینه حفظ محیط زیست انجام داده، همچنان دغدغه مسایل زیست محیطی را دارد. به گزارش پایگاه خبری کشاورزی و منابع طبیعی(IANN)؛ از روابط […]

mahleghamallah_madarmohitzist_banooyemohitzistرییس ستاد محیط زیست و توسعه پایدار شهرداری تهران گفت: مه لقا ملاح که به مادر محیط زیست ایران معروف است، در سن ۹۷ سالگی و برغم فعالیت های بسیاری که در زمینه حفظ محیط زیست انجام داده، همچنان دغدغه مسایل زیست محیطی را دارد.
به گزارش پایگاه خبری کشاورزی و منابع طبیعی(IANN)؛ از روابط عمومی ستاد محیط زیست و توسعه پایدار شهرداری تهران، علی محمد شاعری در دیدار با مه لقا ملاح ضمن تقدیر از فعالیت های این بانوی حامی محیط زیست افزود: آموزش مردم، فرهنگ سازی برای الزام به حفظ محیط زیست، بسیج گروه های مردمی برای حفظ محیط زیست، توسعه مشارکت های مردمی و مواردی از جمله مهم ترین دغدغه های خانم ملاح در زمینه حفاظت و حراست از محیط زیست کشور است.
وی اظهار کرد: ایشان فعالیت های زیادی در زمینه محیط زیست داشتند و تنها کسی هستند که تاکنون از این فعالیت ها خسته نشده اند و در این سن دغدغه های محیط زیست را دارند.
مه لقا ملاح بنیانگذار سازمان غیردولتی زیست محیطی جمعیت زنان مبارز با آلودگی محیط زیست و مادر محیط زیست ایران است، خانم ملاح در سال ۱۳۷۳ با مشارکت همسرش و چند استاد دانشگاهی علاقه مند به محیط زیست سازمان غیر دولتی زیست محیطی «جمعیت زنان مبارز با آلودگی محیط زیست» را با هدف توانمندسازی مردم در زمینه حفاظت از محیط زیست بنیان گذاشت.
مه لقا ملاح همچنین مقالات متعددی درباره آلودگی محیط زیست و شیوه های مبارزه از خانم ملاح در نشریات منتشر شده است.

لینک کوتاه : http://iann.ir/?p=12289

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت پایگاه خبری کشاورزی و منابع طبیعی در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • در صورت مشاهده پیام های غیر اخلاقی توسط پلیس فتا پیگیری میشه
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با موضوع باشد منتشر نخواهد شد.