• امروز : سه شنبه - ۲۵ اردیبهشت - ۱۴۰۳
  • برابر با : 7 - ذو القعدة - 1445
  • برابر با : Tuesday - 14 May - 2024
4

سازمان محیط زیست از تمام ظرفیت های دولت برای حفظ تنوع زیستی استفاده می کند

  • کد خبر : 952
  • ۰۱ شهریور ۱۳۹۳ - ۱۲:۱۶

مدیرکل دفتر آب و خاک سازمان حفاظت محیط زیست با اشاره اینکه تفاهم نامه همکاری بین سازمان محیط زیست و وزارت کشور امروز- شنبه – امضا می شود گفت: سازمان محیط زیست در تلاش است از تمام طرفیت های دولت و کشور برای حفظ محیط زیست استفاده کند. به گزارش ایرنا از پایگاه اطلاع رسانی […]

مدیرکل دفتر آب و خاک سازمان حفاظت محیط زیست با اشاره اینکه تفاهم نامه همکاری بین سازمان محیط زیست و وزارت کشور امروز- شنبه – امضا می شود گفت: سازمان محیط زیست در تلاش است از تمام طرفیت های دولت و کشور برای حفظ محیط زیست استفاده کند.

به گزارش ایرنا از پایگاه اطلاع رسانی سازمان حفاظت محیط زیست، حسن پسندیده اظهار کرد: تفاهم نامه همکاری سازمان حفاظت محیط زیست و وزارت کشور عصر امروز – شنبه – بین معصومه ابتکار رییس سازمان حفاظت محیط زیست و عبدالرضا رحمانی فضلی وزیر کشور خواهد رسید.

وی افزود: سازمان محیط زیست در تلاش است با استفاده از تمام ظرفیت های کشور و ایجاد هم افزایی و مشارکت بین قوا، دستگاه ها و نهادها؛ گام هایی موثر در حفظ محیط زیست کشور بردارد و امضای تفاهم نامه یکی از راه های رسیدن به این فصل مشترک برای حفظ محیط زیست است.

وی گفت: امضای تفاهم نامه همکاری سازمان محیط زیست و وزارت کشور در راستای اصل پنجاهم قانون اساسی مبتنی بر حفظ محیط زیست به عنوان وظیفه همگانی است.

مدیرکل دفتر آب و خاک ادامه داد: تفاهم نامه با وزارت کشور حوزه های مختلفی همچون کمک به بهبود مدیریت پسماند های عادی، بهبود شاخص های کیفی هوا متاثر از حمل و نقل عمومی و بهبود سایر شاخص های کمی و کیفی منابع زیستی را در برمی گیرد.

وی با تاکید بر اهمیت نقش وزارت کشور و شهرداری ها و دهداری ها در موضوعات ذکر شده به ویژه موضوع مدیریت پسماند عادی، ابراز امیدواری کرد: با امضا و اجرایی شدن مفاد این تفاهم نامه، شاهد کاهش بخشی از آلاینده های زیست محیطی باشیم.

پسندیده گفت: همچنین برای دستیابی به استانداردهای کیفی هوا و وضعیت مطلوب هوا در کشور تا پایان برنامه ششم، نیاز به همکاری وسیع دو مجموعه است.

وی تاکید کرد: تدوین سیستم جامع پایش و سنجش شاخص های کیفیت هوا و سایر منابع زیستی در راستای بهبود سایر شاخص های کمی و کیفی منابع زیستی نیز از جمله موارد دیگر در این تفاهم نامه است.

تفاهم نامه مشترک بین سازمان حفاظت محیط زیست و وزارت کشور عصر امروز – شنبه – در محل وزارت کشور به امضای معصومه ابتکار معاون رییس جمهوری و رییس سازمان حفاظت محیط زیست و عبدالرضا رحمانی فضلی وزیر کشور خواهد رسید.

لینک کوتاه : http://iann.ir/?p=952

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت پایگاه خبری کشاورزی و منابع طبیعی در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • در صورت مشاهده پیام های غیر اخلاقی توسط پلیس فتا پیگیری میشه
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با موضوع باشد منتشر نخواهد شد.