• امروز : یکشنبه - ۳۰ اردیبهشت - ۱۴۰۳
  • برابر با : 12 - ذو القعدة - 1445
  • برابر با : Sunday - 19 May - 2024
1

دستورالعمل عملیات واکنش سریع اطفای حریق مناطق جنگلی تحت مدیریت محیط زیست ابلاغ شد

  • کد خبر : 12346
  • ۱۷ مرداد ۱۳۹۴ - ۱۴:۵۵
دستورالعمل عملیات واکنش سریع اطفای حریق مناطق جنگلی تحت مدیریت محیط زیست ابلاغ شد

مدیرکل دفتر حفاظت و مدیریت شکار سازمان حفاظت محیط زیست طی نامه ای دستورالعمل ستاد راهبردی و عملیات تیم واکنش سریع اطفاء حریق مناطق جنگلی تحت مدیریت محیط زیست را ابلاغ کرد. به گزارش پایگاه خبری کشاورزی و منابع طبیعی(IANN)؛ از پایگاه اطلاع رسانی سازمان حفاظت محیط زیست، علی تیموری در ابلاغیه خود به ادارات […]

Atashsoozi_4مدیرکل دفتر حفاظت و مدیریت شکار سازمان حفاظت محیط زیست طی نامه ای دستورالعمل ستاد راهبردی و عملیات تیم واکنش سریع اطفاء حریق مناطق جنگلی تحت مدیریت محیط زیست را ابلاغ کرد.
به گزارش پایگاه خبری کشاورزی و منابع طبیعی(IANN)؛ از پایگاه اطلاع رسانی سازمان حفاظت محیط زیست، علی تیموری در ابلاغیه خود به ادارات کل محیط زیست کشور، دستورالعمل ستاد راهبردی و عملیات تیم واکنش سریع اطفای حریق مناطق جنگلی تحت مدیریت محیط زیست را نمود اهمیت حفظ جنگل های کشور خواند و بر لزوم همکاری و تعامل دستگاه های مسوول و آمادگی نیروهای اجرایی و تجهیزات موجود برای این دستیابی به این مهم تاکید کرده است.
مدیرکل دفتر حفاظت و مدیریت شکار سازمان حفاظت محیط زیست همچنین از اجرای مانور اطفای حریق با هدف افزایش آمادگی نیروها، ایجاد تعامل با دستگاه ها و ارگان های مرتبط، آزمایش تجهیزات و ابزارهای اطفای حریق و شناسایی نقاط ضعف و آسیب پذیر در مناطق تحت مدیریت در ۱۴ استان کشور به عنوان یکی از مهمترین اقدامات اجرایی در این خصوص نام برد.
دستورالعمل ستاد راهبردی و عملیات تیم واکنش سریع اطفای حریق مناطق جنگلی تحت مدیریت محیط زیست با هدف افزایش آمادگی و هماهنگی در مدیریت و کنترل آتش سوزی، فراهم کردن شرایط و امکانات لازم برای پیشگیری از وقوع حریق، به کارگیری ادوات و تجهیزات کارآمد و متناسب با شرایط محیط زیست کشور و جلوگیری از روند تخریب این عرصه ها بعد از دستورالعمل واکنش سریع اطفای حریق ابلاغ می شود.

لینک کوتاه : http://iann.ir/?p=12346

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت پایگاه خبری کشاورزی و منابع طبیعی در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • در صورت مشاهده پیام های غیر اخلاقی توسط پلیس فتا پیگیری میشه
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با موضوع باشد منتشر نخواهد شد.