• امروز : شنبه - ۲۹ اردیبهشت - ۱۴۰۳
  • برابر با : 11 - ذو القعدة - 1445
  • برابر با : Saturday - 18 May - 2024
1

آیین نامه جلوگیری از آلودگی آب بررسی شد

  • کد خبر : 5594
  • ۱۵ بهمن ۱۳۹۳ - ۱۵:۳۹

آیین نامه جلوگیری از آلودگی آب در اولین جلسه کمیسیون تبصره ماده (۵) این آیین نامه در سازمان حفاظت محیط زیست بررسی شد. به گزارش ایرنا از پایگاه اطلاع رسانی سازمان حفاظت محیط زیست، حسن پسندیده مدیرکل دفتر آب و خاک سازمان حفاظت محیط زیست درباره جلسه کمیسیون تبصره ماده (۵) آیین نامه جلوگیری از […]

aLOODEGI_Abآیین نامه جلوگیری از آلودگی آب در اولین جلسه کمیسیون تبصره ماده (۵) این آیین نامه در سازمان حفاظت محیط زیست بررسی شد.
به گزارش ایرنا از پایگاه اطلاع رسانی سازمان حفاظت محیط زیست، حسن پسندیده مدیرکل دفتر آب و خاک سازمان حفاظت محیط زیست درباره جلسه کمیسیون تبصره ماده (۵) آیین نامه جلوگیری از آلودگی آب گفت: با توجه به مصوبه هیات وزیران، این کمیسیون با حضور نمایندگان وزارتخانه های نیرو، بهداشت درمان و آموزش پزشکی، کشور و صنعت معدن تجارت در سازمان حفاظت محیط زیست برگزار شد.

پسندیده هدف از برگزاری این جلسه را بررسی موضوعات مرتبط با مدیریت فاضلاب و قرار گرفتن مقررات و ضوابط و دستورالعمل های مورد نیاز در دستور کار کمیسیون عنوان کرد.

مدیرکل دفتر آب و خاک سازمان حفاظت محیط زیست با بیان اینکه معضلات زیست محیطی، بهداشتی و اجتماعی ناشی از فعالیت غیراصولی تخلیه فاضلاب های تانکری است، گفت: پیشنهاد وزارت نیرو پیرامون ساماندهی تخلیه فاضلاب های تانکری در این جلسه مورد بحث و بررسی قرار گرفت که نتایج قابل قبولی را به همراه داشت.

پسندیده، وزارت نیرو را به عنوان دستگاه متولی ساماندهی فعالیت غیراصولی تخلیه فاضلاب های تانکری معرفی و سازمان مدیریت و برنامه ریزی را مسوول تعیین ردیف اعتباری مشخص برای اجرای این طرح دانست.

وی افزود:براساس این توافق دستگاه های متولی و مسوول امر می توانند فعالیت های مرتبط از قبیل جمع آوری، حمل و نقل، ساماندهی و حتی تصفیه این نوع فاضلاب ها را به بخش خصوصی نیز واگذار کنند.

پسندیده گفت: در این زمینه کمیته استانی نیز به منظور ارایه بهترین راهکار و شیوه ساماندهی فاضلاب های تانکری تشکیل می شود.

لینک کوتاه : http://iann.ir/?p=5594

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت پایگاه خبری کشاورزی و منابع طبیعی در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • در صورت مشاهده پیام های غیر اخلاقی توسط پلیس فتا پیگیری میشه
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با موضوع باشد منتشر نخواهد شد.