• امروز : دوشنبه - ۱۰ اردیبهشت - ۱۴۰۳
  • برابر با : 21 - شوال - 1445
  • برابر با : Monday - 29 April - 2024
6

۴۵ خودرو خدماتی به دهیاری های فارس واگذار شد

  • کد خبر : 23414
  • ۲۶ مهر ۱۳۹۷ - ۲۰:۵۴
۴۵ خودرو خدماتی به دهیاری های فارس واگذار شد

معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری فارس گفت: برای جمع آوری بهداشتی زباله ها در روستاها ۴۵ دستگاه خودروی خدماتی نیسان به ارزش ۲۰ میلیارد ریال به دهیاری های این استان واگذار شد. روابط عمومی اداره کل امور روستایی و شوراهای استانداری فارس، در گزارش روز پنجشنبه خود به نقل از عنایت الله رحیمی در مراسم […]

معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری فارس گفت: برای جمع آوری بهداشتی زباله ها در روستاها ۴۵ دستگاه خودروی خدماتی نیسان به ارزش ۲۰ میلیارد ریال به دهیاری های این استان واگذار شد.

روابط عمومی اداره کل امور روستایی و شوراهای استانداری فارس، در گزارش روز پنجشنبه خود به نقل از عنایت الله رحیمی در مراسم واگذاری این خودروها افزود: یکی از مسایل مهم حوزه عمرانی کشور، دفن اصولی و بهداشتی پسماند است و از این رو دفتر امور روستایی با تلاش های فراوان، ۴۵ دستگاه خودرو سبک برای جمع آوری بهداشتی زباله های روستایی به دهیاری ها اختصاص داد.
وی بیان داشت: با توجه به تعداد بالای دهیاری های این استان، زنجیره خدمات رسانی قوی در فارس تشکیل شده که بازوهای قدرتمندی برای دولت و معتمدان بسیار خوبی برای مردم هستند و بی شک تلاش های اعضای شوراها و دهیاران باعث ایجاد زندگی مطلوب تر و بهتر برای مردم در روستاها خواهد شد.
مدیرکل دفتر امور روستایی و شوراهای استانداری فارس هم در این مراسم گفت: بخشی از هزینه ۲۰ میلیارد ریالی خرید این ۴۵ خودرو خدماتی از محل اعتبارات سازمان شهرداری و دهیاری‌های کشور و ۱۵درصد آن نیز از محل مشارکت دهیاری ها تامین شده است.
سید کمال پاک فطرت افزود: با تحویل این خودروها، پسماند روستاها به صورت بهداشتی جمع‌آوری و در نقاط مشخص با رعایت اصول بهداشتی دفن می‌شود.
وی ادامه داد: همچنین ماشین‌آلات عمرانی و خدماتی به روستاهای استان تحویل شده و این دستگاه‌ها با هدف درآمدزایی و استقلال مالی دهیاری‌ها انجام می‌شود.
علی عبیری، معاون زیر بنایی اداره کل امور روستایی و شوراهای استانداری فارس نیز در این مراسم اظهار داشت:
اکثر دهیاری‌های با بیش از ۵۰۰ نفر جمعیت در این استان، از ابتدای تشکیل تا کنون یک خودرو اعم از تراکتور، بیل بکهو و یا نیسان دریافت کرده اند.
بیل بکهو (بکهولودر) نوعی تراکتور مجهز به بیل جلو به نام (Loader) و بیل عقب به نام (BackHoe) است. این دستگاه در اندازه‌ها و مدل‌های کوچک و بزرگ برای کار در مزارع، کارهای عمرانی و ساختمانی طراحی شده است.

لینک کوتاه : http://iann.ir/?p=23414

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت پایگاه خبری کشاورزی و منابع طبیعی در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • در صورت مشاهده پیام های غیر اخلاقی توسط پلیس فتا پیگیری میشه
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با موضوع باشد منتشر نخواهد شد.