• امروز : یکشنبه - ۹ اردیبهشت - ۱۴۰۳
  • برابر با : 20 - شوال - 1445
  • برابر با : Sunday - 28 April - 2024
1

گود سیاه کوه به فضای سبز جنگلی تبدیل می شود

  • کد خبر : 12855
  • ۱۴ شهریور ۱۳۹۴ - ۱۱:۲۵
گود سیاه کوه به فضای سبز جنگلی تبدیل می شود

رئیس ستاد محیط زیست و توسعه پایدار شهرداری تهران از برخی اقدامات زیست محیطی جنوب شرق تهران بازدید کرد. به گزارش پایگاه خبری کشاورزی و منابع طبیعی(IANN) به نقل از مهر، دکتر علی محمد شاعری رییس ستاد محیط زیست به همراه جمعی از مدیران و کارشناسان ستاد و قائم مقام شهردار، معاون خدمات شهری و محیط […]

shahrdariرئیس ستاد محیط زیست و توسعه پایدار شهرداری تهران از برخی اقدامات زیست محیطی جنوب شرق تهران بازدید کرد.
به گزارش پایگاه خبری کشاورزی و منابع طبیعی(IANN) به نقل از مهر، دکتر علی محمد شاعری رییس ستاد محیط زیست به همراه جمعی از مدیران و کارشناسان ستاد و قائم مقام شهردار، معاون خدمات شهری و محیط زیست منطقه ۱۵ از برخی اقدامات و فعالیتهای محیط زیستی منطقه بازدید به عمل آورد.

در این بازدید ضمن بررسی وضعیت عمومی منطقه از اقدامات انجام شده در سطح منطقه شامل، احداث فضای سبز در محل تخلیه خاک و نخاله ، ساماندهی اراضی متروکه، جمع آوری ۹۰ هزار مترمکعب خاک و نخاله، ساماندهی و زیباسازی این محور با افزودن ۶۰ هزار متر مکعب خاک نباتی و کاشت فضای سبز مناسب در اطراف آن، احداث یک مخزن ۵۰۰ متر مکعبی در پارک وحدت در محدوده ناحیه ۲ و کارخانه سیمان تهران نیز بازدید به عمل آمد.

دکتر شاعری، در نشستی با حضور شهردار منطقه ۱۵ ضمن ارائه پیشنهاداتی برای ارتقای وضعیت زیست محیطی منطقه اظهار داشت: پروژه فضای سبز گود سیاه کوه باید هر چه زودتر به اتمام برسد تا این محیط عاری از خاک و نخاله که آسیب جدی به محیط زیست وارد می کند شود..

وی لایروبی مسیلها با آغاز فصل پاییز و احتمال بارندگی بیشتر نسبت به سال گذشته را از دیگر مواردی که باید در دستور کار قرار بگیرد عنوان کرد و گفت: اخذ مجوز پایان کار ساختمانها باید منوط به رعایت استانداردهای محیط زیستی باشد و طراحی پیاده رو ها و معابر با امکان نفوذ پذیری آب ، پایش مستمر آلاینده های زیست محیطی، ساماندهی تردد خودروهای سنگین منطقه، در دستور کار جدی قرار بگیرد.

گفتنی است رئیس ستاد محیط زیست و توسعه پایدار ضمن تشکر و قدردانی از اقدامات محیط زیستی صورت گرفته در منطقه با توجه به موقیعت جغرافیایی و شرایط ویژه آن وضعیت محیط زیستی منطقه را مناسب ارزیابی کرد و اظهار امیدوراری کرد با تعامل و همکاری با سایر سازمانها مشکلات و معضلات محیط زیستی منطقه هر چه سریعتر بر طرف شود.

لینک کوتاه : http://iann.ir/?p=12855

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت پایگاه خبری کشاورزی و منابع طبیعی در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • در صورت مشاهده پیام های غیر اخلاقی توسط پلیس فتا پیگیری میشه
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با موضوع باشد منتشر نخواهد شد.