• امروز : سه شنبه - ۱۸ اردیبهشت - ۱۴۰۳
  • برابر با : 29 - شوال - 1445
  • برابر با : Tuesday - 7 May - 2024
3

گرد و خاک به شرق و مرکز کشور رسید

  • کد خبر : 15542
  • ۰۲ تیر ۱۳۹۵ - ۱۱:۵۵
گرد و خاک به شرق و مرکز کشور رسید

مدیرکل پیش‌بینی و هشدار سریع سازمان هواشناسی از بروز پدیده گرد و خاک و طوفان شن در مناطق شرق و جنوب شرق کشور و همچنین وزش باد شدید به همراه گرد و خاک در استان‌های سمنان، جنوب تهران، قم، مرکزی و شمال اصفهان خبرداد. به گزارش خبرگزاری کشاورزی و منابع طبیعی(IANN) به نقل از ایسنا، درخصوص وضعیت […]

مدیرکل پیش‌بینی و هشدار سریع سازمان هواشناسی از بروز پدیده گرد و خاک و طوفان شن در مناطق شرق و جنوب شرق کشور و همچنین وزش باد شدید به همراه گرد و خاک در استان‌های سمنان، جنوب تهران، قم، مرکزی و شمال اصفهان خبرداد.

به گزارش خبرگزاری کشاورزی و منابع طبیعی(IANN) به نقل از ایسنا، درخصوص وضعیت جوی کشور گفت: طی سه روز آینده برای شمال‌غرب کشور، ارتفاعات البرز مرکزی، سواحل جنوبی دریای خزر و زاگرس شمالی ، ابرناکی، رگبار و رعد و برق  و گاهی وزش باد شدید موقت پیش بینی می‌شود. طی همین مدت در شمال‌غرب کشور در مناطق مستعد، رخداد تگرگ دور از انتظار نیست.

وی همچنین از گسترش موقتی پدیده گرد و خاک در پنج استان خبر داد  و افزود: در سه روز آینده به سبب وزش باد شدید در مناطق شرق و جنوب شرق کشور، به ویژه در منطقه زابل، پدیده گرد و خاک و طوفان شن رخ خواهد داد. همچنین طی امروز و فردا در استانهای سمنان، جنوب تهران، قم، مرکزی و شمال اصفهان شاهد وزش باد شدید موقتی همراه با گردوخاک خواهیم بود.

به گفته وی، طی سه روز آینده سواحل و بخشهای شرقی دریای عمان مواج خواهد بود.

مدیرکل پیش‌بینی و هشدارسریع سازمان هواشناسی  وضعیت جوی استان تهران  روز پنجشنبه را نیمه ابری، دربعدازظهر همراه با وزش بادشدید، احتمال بارش پراکنده و رعدوبرق و همچنین گاهی  با وزش باد و گرد و خاک پیش بینی کرد و گفت: بیشینه دما دراین روز ۳۴ و کمینه آن نیز ۲۲ درجه است. در روز جمعه نیز هوای استان تهران کمی ابری، در بعدازظهر همراه با افزایش ابر و گاهی وزش باد خواهد بود. دمای هوا در گرمترین ساعت به ۳۴ و در سردترین ساعت به ۲۳ درجه سانتی گراد می رسد.

لینک کوتاه : http://iann.ir/?p=15542

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت پایگاه خبری کشاورزی و منابع طبیعی در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • در صورت مشاهده پیام های غیر اخلاقی توسط پلیس فتا پیگیری میشه
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با موضوع باشد منتشر نخواهد شد.