• امروز : پنج شنبه - ۱۳ اردیبهشت - ۱۴۰۳
  • برابر با : 24 - شوال - 1445
  • برابر با : Thursday - 2 May - 2024
0

چهار فعال محیط زیست میان شعله های آتش جان باختند

  • کد خبر : 23127
  • ۰۵ شهریور ۱۳۹۷ - ۲۲:۴۴
چهار فعال محیط زیست میان شعله های آتش جان باختند

سلیمی رئیس سازمان امداد و نجات جمعیت هلال‌احمر گفت: در این آتش‌سوزی ۴ نفر از هم‌وطنان جان باختند که دو نفر آنها از نیروهای منابع طبیعی شهرستان مریوان و دو نفر دیگر نیز از اعضای انجمن سبز مریوان هستند. به گزارش پایگاه خبری کشاورزی و منابع طبیعی(IANN) به نقل از برنا، مرتضی سلیمی، رئیس سازمان امداد و نجات […]

سلیمی رئیس سازمان امداد و نجات جمعیت هلال‌احمر گفت: در این آتش‌سوزی ۴ نفر از هم‌وطنان جان باختند که دو نفر آنها از نیروهای منابع طبیعی شهرستان مریوان و دو نفر دیگر نیز از اعضای انجمن سبز مریوان هستند.
به گزارش پایگاه خبری کشاورزی و منابع طبیعی(IANN) به نقل از برنا، مرتضی سلیمی، رئیس سازمان امداد و نجات جمعیت هلال‌احمر گفت: ساعت ۱۳:۱۵ امروز سوم شهریور، بخشی از جنگل و مرتع در محور فرعی شهرستان مریوان روستای پیل آتش گرفت و ۴ تیم ارزیاب بلافاصله در منطقه حادثه  حاضر شدند.
وی در ادامه با اشاره به  این  حادثه تاکنون ۶ مصدوم و ۴ فوتی داشته اظهار داشت: علت این حادثه هنوز مشخص نیست، اما احتمال دارد به علت گرمای هوا رخ داده باشد.
رئیس اداره منابع طبیعی و آبخیزداری شهرستان مریوان گفت: در این آتش‌سوزی ۴ نفر از هم‌وطنان جان باختند که دو نفر آنها از نیروهای منابع طبیعی شهرستان مریوان و دو نفر دیگر نیز از اعضای انجمن سبز مریوان هستند.
چهار فعال محیط زیست میان شعله های آتش جان باختن
۱- محمد پژوهی فرزند احمد
۲- رحمت حکیمی‌نیا فرزند امین
۳- شریف باجور فرزند بایزید
۴- امید حسین‌زاده (کهنه‌پوشی) فرزند احمد
آتش‌سوزی جنگل‌های روستای ‘پیله و سلسی’ مریوان مهار شد.
رئیس اداره منابع طبیعی مریوان اعلام کرد: آتش‌سوزی از ظهر امروز آغاز شد و با کمک نیروهای منابع طبیعی و تلاش نیروهای مردمی هم‌اکنون به طور کامل مهار شده است.
وی در ادامه اظهار داشت: امروز نیروهای امدادی و مردمی، سپاه، بسیج، ارتش، نیروی انتظامی جهت مهار آتش در محل آتش‌سوزی حضور یافتند.
لینک کوتاه : http://iann.ir/?p=23127

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت پایگاه خبری کشاورزی و منابع طبیعی در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • در صورت مشاهده پیام های غیر اخلاقی توسط پلیس فتا پیگیری میشه
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با موضوع باشد منتشر نخواهد شد.