• امروز : سه شنبه - ۲۵ اردیبهشت - ۱۴۰۳
  • برابر با : 7 - ذو القعدة - 1445
  • برابر با : Tuesday - 14 May - 2024
5
سمیع زاده، مدیرمسئول پایگاه خبری، اطلاعات و اخبار کشاورزی و منابع طبیعی:

پذیرش دفتر سرپرستی و نمایندگی فعال رسانه

  • کد خبر : 24343
  • ۰۵ مهر ۱۳۹۸ - ۱۲:۵۰
پذیرش دفتر سرپرستی و نمایندگی فعال رسانه

به گزارش پایگاه خبری کشاورزی و منابع طبیعی (IANN)؛ این پایگاه قصد پذیرش دفتر سرپرستی و نمایندگی فعال در مراکز استانها و شهرستانهای مهم را دارد. احسان سمیع زاده مدیرمسئول پایگاه خبری کشاورزی و منابع طبیعی (IANN) گفت: این پایگاه خبری جهت گسترش فعالیت های خبری خود در مراکز استانها، دفتر سرپرستی و نمایندگی فعال می پذیرد. بنابراین واجدین شرایط دریافت […]

به گزارش پایگاه خبری کشاورزی و منابع طبیعی (IANN)؛ این پایگاه قصد پذیرش دفتر سرپرستی و نمایندگی فعال در مراکز استانها و شهرستانهای مهم را دارد.
احسان سمیع زاده مدیرمسئول پایگاه خبری کشاورزی و منابع طبیعی (IANN) گفت: این پایگاه خبری جهت گسترش فعالیت های خبری خود در مراکز استانها، دفتر سرپرستی و نمایندگی فعال می پذیرد. بنابراین واجدین شرایط دریافت و همچنین اخذ دفتر سرپرستی و نمایندگی فعال، تقاضای خود مبنی بر دریافت حکم دفتر سرپرستی “پایگاه خبری اطلاعات و اخبار کشاورزی و منابع طبیعی” در مراکز استان ها، را به ایمیل info@iann.ir ارسال نمایند.
وی اظهار داشت: بر اساس این شیوه نامه سرپرستان نشریات باید در سامانه جامع رسانه های کشور e-rasaneh.ir ثبت نام و اطلاعات لازم را تکمیل نموده و مدیر مسئول نشریه، نمایندگی وی را تایید نماید تا اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی و در نهایت اداره کل مطبوعات و خبرگزاری های داخلی پس از احراز و تایید نمایندگی نسبت به صدور پروانه دفتر فعالیت و تعامل و ادامه همکاری با آن دفتر نمایندگی اقدام نماید.
سمیع زاده گفت: بر اساس این شیوه نامه دفاتر سرپرستی، مجاز به انجام امور مطبوعاتی و تبلیغاتی همچون تهیه خبر، عکس و یا سایر قالب های تولیدی محتوایی به منظور انتشار در رسانه متبوع خود، و جذب آگهی دولتی و خصوصی هستند.
شیوه نامه همکاری با دفاتر سرپرستی و نمایندگی های رسانه ها در ۱۳ ماده تنظیم شده که شامل مواردی همچون کلیات، تعاریف، وظایف و اختیارات، مزایا، تخلفات و جرائم است.
مدیر مسئول این پایگاه خبری گفت: متقاضیان گرامی حتما باید در سامانه جامع رسانه های کشور (معاونت امور مطبوعاتی و اطلاع رسانی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی) ثبت نام کرده باشد. همچنین جهت سهولت و دسترسی آسان نیز، شیوه نامه ای که در ذیل آمده، حتما باید توسط متقاضیان اعطای نمایندگی “پایگاه خبری اطلاعات و اخبار کشاورزی و منابع طبیعی” به دقت مطالعه شود.
وی در پایان گفت: این شیوه نامه توسط اداره کل امور مطبوعات و خبرگزاری های داخلی به ادارات کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استانها ابلاغ شده است.

شیوه نامه ۱
شیوه نامه ۲
صدور پروانه دفتر نمایندگی رسانه
راهنمای ثبت دفاتر سرپرستی

لینک کوتاه : http://iann.ir/?p=24343

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت پایگاه خبری کشاورزی و منابع طبیعی در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • در صورت مشاهده پیام های غیر اخلاقی توسط پلیس فتا پیگیری میشه
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با موضوع باشد منتشر نخواهد شد.