• امروز : جمعه - ۲۸ اردیبهشت - ۱۴۰۳
  • برابر با : 10 - ذو القعدة - 1445
  • برابر با : Friday - 17 May - 2024
3

پاسخ وزارت جهاد کشاورزی به فضاسازی برخی رسانه ها /با دروغ پردازی اعتماد مردم را از دست می دهید

  • کد خبر : 19368
  • ۱۷ اردیبهشت ۱۳۹۶ - ۱۱:۲۷
پاسخ وزارت جهاد کشاورزی به فضاسازی برخی رسانه ها /با دروغ پردازی اعتماد مردم را از دست می دهید

به گزارش خبرگزاری کشاورزی و منابع طبیعی(IANN) به نقل از ایرنا؛ وزارت جهاد کشاورزی، در واکنش به فضا سازی برخی رسانه ها برای تخریب عملکرد دولت، اعلام کرد، اگر دروغ پردازی کنید اعتماد مردم را از دست می دهید. روابط عمومی این وزارتخانه روز یکشنبه در پاسخ به خبرگزاری نسیم آنلاین در خصوص طرح شائبه عدم خودکفایی […]

به گزارش خبرگزاری کشاورزی و منابع طبیعی(IANN) به نقل از ایرنا؛ وزارت جهاد کشاورزی، در واکنش به فضا سازی برخی رسانه ها برای تخریب عملکرد دولت، اعلام کرد، اگر دروغ پردازی کنید اعتماد مردم را از دست می دهید.
روابط عمومی این وزارتخانه روز یکشنبه در پاسخ به خبرگزاری نسیم آنلاین در خصوص طرح شائبه عدم خودکفایی ایران در تولید گندم در سال ۱۳۹۵تاکید کرد، یا خبر ندارید و یا دروغ پردازی می کنید که هر دو وجه برای یک رسانه اشکال دارد.
اگر خبر ندارید که خبرگزاری نیستید و اگر دروغ می‌گویید که اعتماد مردم را از دست می‌دهید، اگر هم مصلحت اندیشی می‌کنید و به بهانه انتخابات خود را به بیراهه می‌زنید که اعتبارتان زیر سوال می‌رود.
در گزارش وزارت کشاورزی آمده است :واردات گندم ممنوع است اما برای هر تازه کاری معلوم است که قبل از این تاریخ عده‌ای ثبت سفارش کرده‌اند، عده‌ای خرید کرده‌اند، عده‌ای محموله در راه دارند که نمی‌توان جلو آن را گرفت.
در تاریخ سوم بهمن ماه ۱۳۹۴ اعلام شده که حدود یک میلیون تن گندم ثبت سفارش های گذشته در سال ۹۵ وارد کشور شده است اما جهت اطلاع خبرگزاری (که به طور حتم خبر دارد) در سال ۹۵ بیش از ۱۱٫۵ میلیون تن گندم کشاورزان خریداری شده و در ابتدای سال ۹۶ کشور دارای بیش از ۹ میلیون تن ذخیره گندم (یعنی مصرف ۱۴ ماه کشور) است.
در حالی که در سال ۹۰ و ۹۱ مستند به مصاحبه وزیر وقت دولت، در بعضی مقاطع کشور فقط دارای سه روز ذخیره گندم بوده اگر شک دارید (که ندارید) می‌توانید تک تک انبارهای کشور را بازدید کنند.
این گزارش ادامه می دهد: در ضمن اگر در دولت قبل نتوانسته اند خودکفایی را حفظ کنند باید از آنها سوال شود.
این درحالیست که به تازگی این پایگاه خبری اخباری مبنی بر غیرواقعی بودن مجموع آمار بخش کشاورزی در دولت یازدهم را مدعی شده بود.

لینک کوتاه : http://iann.ir/?p=19368

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت پایگاه خبری کشاورزی و منابع طبیعی در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • در صورت مشاهده پیام های غیر اخلاقی توسط پلیس فتا پیگیری میشه
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با موضوع باشد منتشر نخواهد شد.