• امروز : سه شنبه - ۱ خرداد - ۱۴۰۳
  • برابر با : 14 - ذو القعدة - 1445
  • برابر با : Tuesday - 21 May - 2024
2

رونمایی از دانشنامه اسلامی ویژه کشاورزی، منابع طبیعی و محیط زیست

  • کد خبر : 10264
  • ۲۵ خرداد ۱۳۹۴ - ۲۰:۳۰
رونمایی از دانشنامه اسلامی ویژه کشاورزی، منابع طبیعی و محیط زیست

وزیر جهادکشاورزی گفت: برای دستیابی به سیاست های اقتصاد مقاومتی نیازمند رسیدن به توانمندی هستیم که این ویژگی باید روز به روز افزایش یابد. به گزارش پایگاه خبری کشاورزی و منابع طبیعی(IANN) از ایرنا، محمود حجتی روز دوشنبه در نهمین همایش ملی فرهنگ و مدیریت جهادی که در مجتمع فرهنگی آموزشی آدینه با بیان اینکه […]

vazir_jahad_4وزیر جهادکشاورزی گفت: برای دستیابی به سیاست های اقتصاد مقاومتی نیازمند رسیدن به توانمندی هستیم که این ویژگی باید روز به روز افزایش یابد.
به گزارش پایگاه خبری کشاورزی و منابع طبیعی(IANN) از ایرنا، محمود حجتی روز دوشنبه در نهمین همایش ملی فرهنگ و مدیریت جهادی که در مجتمع فرهنگی آموزشی آدینه با بیان اینکه در اوایل انقلاب اسلامی از ظرفیت ها و امکانات داخلی برای رسیدن به اهداف استفاده می کردیم، افزود: اگرچه امروز از امکانات و ظرفیت های کمی برخوردار نیستیم، اما روحیه جهادی آن دوران را نداریم و وضعیت کنونی ما مایه نگرانی است، بنابراین باید از خودمان بپرسیم که با توجه به ظرفیت هایی که در اختیار ما است، چه کار می کنیم و چه فعالیت هایی انجام می دهیم.

حجتی با بیان آنکه با وجودی که در آن دوران، امکانات چندانی در اختیار نداشتیم اما با برخورداری از امکانات درونی و تکیه بر امکانات داخلی، از عهده کارها برمی آمدیم، اظهار داشت: در صورتی که بخواهیم با ظرفیت ها و توانایی ها پاسخ های مثبت را منفی کنیم، در مسیری گام برداشته ایم که مدیریت جهادی تلقی می شود.

وزیر جهادکشاورزی با بیان آنکه گفته می شود ظرفیت هایی نظیر منابع مالی و انسانی در اختیار ما قرار دارد، اما من بر این باورم عناوینی را که یدک می کشیم، ظرفیت است و باید از خودمان بپرسیم که آیا در شأن این عناوین که داریم، به جمهوری اسلامی پاسخگو هستیم؟

وی گفت: در دنیا هرگز امکانات، پول و ماشین کار ساز نبوده بلکه موفقیت ها و دستاوردهای بشر حاصل همت، پشتکار، تلاش و اراده بوده است.

حجتی با بیان اینکه بشر همیشه و هرجا که با محدودیت و کمبود مواجه بوده توانسته با تلاش بیشتر به دستاوردهای مهم دست پیدا کند، گفت: در صورت توانمندسازی کشور به طور حتم در زمینه مسائل سیاسی و بین المللی جدی تر می توانیم وارد عمل شویم.

وی افزود: در صورت وقوع این اتفاق، به طور قطع بخش عمده ای از مشکلات برطرف و مسیر پیش روی ما مسیر صلاح و خیر خواهد بود که با همت و پشتکار به دست می آید.

در نهمین همایش ملی فرهنگ و مدیریت جهادی از دومین جلد دانشنامه اسلامی ویژه کشاورزی، منابع طبیعی و محیط زیست با حضور مسئولان وزارت جهادکشاورزی و برخی از نمایندگان مجلس و اساتید و محققان دانشگاهی رونمایی شد.

لینک کوتاه : http://iann.ir/?p=10264

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت پایگاه خبری کشاورزی و منابع طبیعی در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • در صورت مشاهده پیام های غیر اخلاقی توسط پلیس فتا پیگیری میشه
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با موضوع باشد منتشر نخواهد شد.