• امروز : شنبه - ۱۵ اردیبهشت - ۱۴۰۳
  • برابر با : 26 - شوال - 1445
  • برابر با : Saturday - 4 May - 2024
1

وزش باد و بارش پراکنده در شرق و شمال شرق کشور

  • کد خبر : 21807
  • ۰۶ فروردین ۱۳۹۷ - ۸:۳۵
وزش باد و بارش پراکنده در شرق و شمال شرق کشور

سرپرست مدیریت شبکه پایش سازمان هواشناسی کشور با اشاره به روند افزایشی دما در بیشتر مناطق کشور، از وزش باد و بارش های پراکنده و رگباری برای امروز دوشنبه در شرق و شمال شرق کشور خبر داد. به گزارش خبرگزاری کشاورزی و منابع طبیعی(IANN)؛ مسعود حقیقت روز دوشنبه در مورد وضعیت کلی آب و هوا در کشور اظهار […]

baran_baresh_parakandehسرپرست مدیریت شبکه پایش سازمان هواشناسی کشور با اشاره به روند افزایشی دما در بیشتر مناطق کشور، از وزش باد و بارش های پراکنده و رگباری برای امروز دوشنبه در شرق و شمال شرق کشور خبر داد.
به گزارش خبرگزاری کشاورزی و منابع طبیعی(IANN)؛ مسعود حقیقت روز دوشنبه در مورد وضعیت کلی آب و هوا در کشور اظهار کرد: بخش هایی از البرز و سواحل دریای خزر امروز بارش پراکنده همراه با رعدوبرق خواهند داشت.
وی ادامه داد: همچنین مناطق شمال شرق کشور شامل استان های خراسان رضوی خراسان شمالی و مرز استان سمنان و گلستان از بعدازظهر امروز شاهد رگبار خواهند بود و احتمال سیلابی شدن مسیل ها در شرق کشور به ویژه مرز استان گلستان و خراسان شمالی و جنگل معروف تنگراه وجود دارد.
حقیقت اضافه کرد: همچنین در مناطق شمال غرب کشور به دلیل وزش تندباد انتظار بروز گردوغبار را داریم. روزهای پیش روی هفته یعنی سه شنبه و چهارشنبه (۷ و ۸ فروردین) انتظار می رود روند افزایشی دما و پایداری ها در بیشتر مناطق کشور ادامه یابد.

** وضعیت آب و هوای پایتخت
سرپرست مدیریت شبکه پایش سازمان هواشناسی در مورد وضعیت آب و هوای تهران نیز توضیح داد: ساکنان پایتخت از اواخر وقت امروز شاهد وزش باد شدید خواهند بود ولی شدت آن به اندازه ای نیست که به توفان منجر شود.
وی گفت: بیشینه دما دیروز در پایتخت به ۲۶ درجه بالای صفر رسید و طی روزهای سه شنبه و چهارشنبه در روندی افزایشی به ترتیب ۲۷ و ۲۸ درجه خواهد بود، همچنین کمینه دمای امروز صبح در تهران ۱۹ درجه بالای صفر بود.

** سردترین و گرم ترین مناطق کشور
به گفته حقیقت طی ۲۴ ساعت گذشته شهرستان نورآباد در استان لرستان با دمای منفی یک درجه زیرصفر سردترین و شهرستان های راسک در استان هرمزگان با دمای ۳۸ درجه بالای صفر، لامرد در استان فارس با دمای ۳۶ درجه، مینودشت در استان گلستان و گلوگاه در استان مازندران با ۳۶ درجه بالای صفر گرم ترین مناطق کشور بودند.

لینک کوتاه : http://iann.ir/?p=21807

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت پایگاه خبری کشاورزی و منابع طبیعی در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • در صورت مشاهده پیام های غیر اخلاقی توسط پلیس فتا پیگیری میشه
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با موضوع باشد منتشر نخواهد شد.