• امروز : شنبه - ۲۲ اردیبهشت - ۱۴۰۳
  • برابر با : 4 - ذو القعدة - 1445
  • برابر با : Saturday - 11 May - 2024
3

ورود سامانه بارشی از غرب کشور

  • کد خبر : 4908
  • ۱۷ دی ۱۳۹۳ - ۱۸:۰۸

مدیرپیش‌بینی و هشدار سریع سازمان هواشناسی کشور گفت: با ورود سامانه بارشی از غرب کشور طی ۲۴ ساعت آینده مناطق شمال غرب، غرب و جنوب غرب به تدریج دامنه های مرکزی زاگرس، دامنه‌های البرز و سواحل دریای مازندران را تحت تاثیر قرار گرفته و باعث افزایش ابر، وزش باد، بارش باران و در نقاط سردسیر […]

مدیرپیش‌بینی و هشدار سریع سازمان هواشناسی کشور گفت: با ورود سامانه بارشی از غرب کشور طی ۲۴ ساعت آینده مناطق شمال غرب، غرب و جنوب غرب به تدریج دامنه های مرکزی زاگرس، دامنه‌های البرز و سواحل دریای مازندران را تحت تاثیر قرار گرفته و باعث افزایش ابر، وزش باد، بارش باران و در نقاط سردسیر و مرتفع بارش برف می گردد.

احد وظیفه در گفت‌و‌گو با خبرنگار خبرگزاری ایسنا، افزود: روز پنجشنبه به تدریج با نفوذ جریانات سرد شمالی بارش در سواحل دریای مازندران تشدید شده و کاهش محسوس دما در نیمه شمالی کشور رخ خواهد داد. ضمن اینکه در این روز به سبب کاهش دما، بارش در اغلب مناطق ذکر شده به صورت برف خواهد بود. این سامانه از ظهر پنجشنبه به تدریج شمال شرق کشور را نیز در بر گرفته و در روز جمعه در نوار شمالی کشور فعال می باشد.

وی تاکید کرد: پنجشنبه و جمعه دریای مازندران و خلیج فارس مواج می باشد. امروز نیز به سبب وزش باد شدید جنوبی در استان های گیلان و مازندران هوای گرم تداوم خواهد داشت.

وی افزود: همچنین هوای شهر تهران امروز نیمه ابری گاهی همراه با وزش باد و در پاره ای نقاط با بارش باران و در ارتفاعات برف پیش بینی شده است. بیشینه هوا در این روز ۱۵ درجه و کمینه آن هشت درجه سانتیگراد می‌باشد.

وظیفه ادامه داد: در روز پنجشنبه ۱۸ دیماه نیز هوای شهر تهران نیمه ابری در پاره ای نقاط همراه با وزش باد و بارش های پراکنده پیش بینی شده است. بیشینه دمای شهر تهران در این روز ۱۰ درجه سانتیگراد و کمینه آن یک درجه سانتیگراد پیش بینی شده است.

وی تصریح کرد: هوای شهر تهران در روز جمعه نیز نیمه ابری تا ابری در ارتفاعات همراه با بارش‌های پراکنده پیش بینی شده است. بیشترین دمای هوا در این روز ۴ درجه سانتیگراد و کمترین آن به منفی یک درجه سانتیگراد می‌رسد.

لینک کوتاه : http://iann.ir/?p=4908

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت پایگاه خبری کشاورزی و منابع طبیعی در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • در صورت مشاهده پیام های غیر اخلاقی توسط پلیس فتا پیگیری میشه
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با موضوع باشد منتشر نخواهد شد.