• امروز : سه شنبه - ۱ خرداد - ۱۴۰۳
  • برابر با : 14 - ذو القعدة - 1445
  • برابر با : Tuesday - 21 May - 2024
5

نگاه ویژه جشنواره سینماحقیقت به بحران آب

  • کد خبر : 13043
  • ۲۳ شهریور ۱۳۹۴ - ۱۲:۰۷
نگاه ویژه جشنواره سینماحقیقت به بحران آب

با توجه به بحران کمبود آب که متوجه ایران و برخی دیگر از کشورهای جهان شده است، یکـــی از بخش های بین المللی نهمین دوره جشنواره سینماحقیقت با محوریت بحران آب برگزار خواهد شد. به گزارش پایگاه خبری کشاورزی و منابع طبیعی(IANN) به نقل از ایرنا، جشنواره بین المللی سینماحقیقت، در بخش کیهان ما جشنواره که […]

kamboode_ab2با توجه به بحران کمبود آب که متوجه ایران و برخی دیگر از کشورهای جهان شده است، یکـــی از بخش های بین المللی نهمین دوره جشنواره سینماحقیقت با محوریت بحران آب برگزار خواهد شد.
به گزارش پایگاه خبری کشاورزی و منابع طبیعی(IANN) به نقل از ایرنا، جشنواره بین المللی سینماحقیقت، در بخش کیهان ما جشنواره که مختص نمایش مستندهای روز جهان با گرایش علم، تکنولوژی، طبیعت، حیات وحش و محیط زیست است، فیلم های مستند منتخب ایرانی و خارجی با موضوع بحران آب مورد توجه ویژه قرار گرفته و به رؤیت مخاطبان این جشنواره درمی آیند.
مرکز گسترش سینمای مستند و تجربی سازمان امور سینمایی کشور، نهمین دوره جشنواره بین المللی فیلم مستند ایران سینماحقیقت را طی روزهای ۲۲ تا ۲۸ آذرمـاه ۱۳۹۴ و با شعار حقیقت بهترین راهنماست که از فرمایشات حضرت علی(ع) است، در شهر تهران برگزار خواهد کرد.
بازنمایی تاریخ و فرهنگ جامعه ی ایرانی- اسلامی؛ صیانت از هویت ملی مبتنی بر انگاره های دینی و ایرانی؛ تقویت سینمای مستند خلاق ایران؛ بیان نسبت سینمای مستند با واقعیت های اجتماعی؛ آشنایی فیلمسازان کشور با تحولات نوین سینمای مستند جهان؛ توجه به اهمیت اقتصاد سینمای مستند با تاکید بر رفع موانع تولید، توزیع و نمایش این آثار در عرصه های داخلی و خارجی، از اصول و اهداف این جشنواره است.
بخش های مختلف نهمین دوره جشنواره بین المللی سینماحقیقت به این شرح است؛ مسابقه ملی، مسابقه بین الملل، جایزه شهید آوینی، جایزه موعود، بخش های جنبی ملی و بین المللی، بازار فیلم مستند و کارگاه های پژوهشی تخصصی.
عموم تهیه کنندگان و مستندسازان علاقه مند به شرکت در این جشنواره می بایست فرم شرکت در نهمین دوره جشنواره بین المللی سینماحقیقت را روی وب سایت جشنواره به نشانی www.irandocfest.ir تکمیل کرده، از اطلاعات ثبت شده پرینت گرفته، به امضای تهیه کننده رسانده و همراه با نسخه DVD فیلم و عکس های صحنه فیلم و کارگردان، حداکثر تا پانزدهم مهرماه ۱۳۹۴ به دبیرخانه جشنواره ارائه کنند.

لینک کوتاه : http://iann.ir/?p=13043

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت پایگاه خبری کشاورزی و منابع طبیعی در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • در صورت مشاهده پیام های غیر اخلاقی توسط پلیس فتا پیگیری میشه
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با موضوع باشد منتشر نخواهد شد.