• امروز : پنج شنبه - ۲۰ اردیبهشت - ۱۴۰۳
  • برابر با : 2 - ذو القعدة - 1445
  • برابر با : Thursday - 9 May - 2024
2

نظارت سازمان حفاظت محیط زیست بر پارازیت ها

  • کد خبر : 14745
  • ۲۰ بهمن ۱۳۹۴ - ۱۲:۳۶
نظارت سازمان حفاظت محیط زیست بر پارازیت ها

معاون محیط زیست انسانی سازمان حفاظت محیط زیست گفت: این سازمان به عنوان یک دستگاه ناظر به پارازیت ها و امواجی که برای سلامت انسان مضر است، نظارت دارد. به گزارش پایگاه خبری کشاورزی و منابع طبیعی(IANN)، به نقل از ایرنا، سعید متصدی افزود: کنترل پارازیت ها جزو وظایف وزارت ارتباطات اطلاعات و فناوری است که […]

parazitمعاون محیط زیست انسانی سازمان حفاظت محیط زیست گفت: این سازمان به عنوان یک دستگاه ناظر به پارازیت ها و امواجی که برای سلامت انسان مضر است، نظارت دارد.
به گزارش پایگاه خبری کشاورزی و منابع طبیعی(IANN)، به نقل از ایرنا، سعید متصدی افزود: کنترل پارازیت ها جزو وظایف وزارت ارتباطات اطلاعات و فناوری است که برای این منظور کارگروهی با عضویت سازمان حفاظت محیط زیست نیز تشکیل شده است.
وی اظهار کرد: به طور کلی بحث فرکانس ها و انتشار امواج در کشور تابع مقرراتی فرکانسی است که وزارت ارتباطات اطلاعات و فناوری آنرا دنبال می کند و سازمان حفاظت محیط زیست به عنوان یک سازمان نظارتی برعملکرد آن نظارت دارد.
معاون محیط زیست انسانی سازمان حفاظت محیط زیست ادامه داد: قرار است کارگروه مقابله با پارازیت ها یک سری آزمایش ها در مورد تاثیر فرکانس ها انجام دهد تا بر اساس آن تصمیم گیری شود و سازمان به عنوان ناظر بر تاثیر پارازیت ها بر سلامت انسان اقدام کند.
متصدی گفت: سازمان محیط زیست پیگیری هایی انجام داده که منجر به اندازه گیری هایی در مورد امواج شده است و بر اساس آن برای مدیریت پارازیت ها در حال هماهنگی با دستگاه های مرتبط هستیم.
وی اظهار کرد: اکنون در کمیته مشترک کار رسیدگی به پارازیت ها با جدیت دنبال می شود و یک سری آزمایش ها در حال انجام است تا با بررسی نتایج آن بتوانیم به راهکاری اساسی و قطعی دست یابیم، رسیدن به این هدف نیازمند هماهنگی بین دستگاه های مختلف و شرایط کشور است.
متصدی گفت: کنترل آلودگی امواج و صوت جزو برنامه های اصلی سازمان حفاظت محیط زیست است از این رو از دستگاه ها و سازمان های مرتبط دعوت می کنیم تا در جلسات بررسی پارازیت ها در وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات به طور منظم شرکت کنند.
معاون انسانی سازمان حفاظت محیط زیست به نقش تحقیق و پژوهش در کنترل پارازیت ها اشاره کرد و گفت: قطعا سازمان حفاظت محیط زیست برای برنامه ریزی در زمینه کنترل تشعشات از پژوهش و تحقیق به عنوان یک اقدام زیربنایی استفاده خواهد کرد و در این راستا از مطالعات بین المللی و دانشگاهی بهره خواهد گرفت.

لینک کوتاه : http://iann.ir/?p=14745

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت پایگاه خبری کشاورزی و منابع طبیعی در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • در صورت مشاهده پیام های غیر اخلاقی توسط پلیس فتا پیگیری میشه
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با موضوع باشد منتشر نخواهد شد.