• امروز : جمعه - ۲۸ اردیبهشت - ۱۴۰۳
  • برابر با : 10 - ذو القعدة - 1445
  • برابر با : Friday - 17 May - 2024
4
مرکز تحقیقات و آموزش کشاورزی و منابع طبیعی استان فارس

معاون پژوهشی و آموزشی مرکز تحقیقات ، آموزش کشاورزی و منابع طبیعی فارس معرفی شدند

  • کد خبر : 31555
  • ۲۵ تیر ۱۴۰۱ - ۱۰:۲۴
معاون پژوهشی و آموزشی مرکز تحقیقات ، آموزش کشاورزی و منابع طبیعی فارس معرفی شدند

سرپرست مرکز تحقیقات، آموزش کشاورزی و منابع طبیعی استان فارس خبر داد: سید ماشاالله حسینی و حمیدرضا محمودیان فرد بعنوان معاونین پژوهشی و آموزشی انتخاب شدند

به گزارش پایگاه خبری کشاورزی و منابع طبیعی (IANN) ؛ ابوالفتح مرادی  سرپرست مرکز تحقیقات و آموزش کشاورزی و منابع طبیعی استان فارس ، سید ماشاالله حسینی  را به عنوان سرپرستی معاونت پژوهش، فناوری و انتقال یافته ها  و  حمیدرضا محمودیان را به عنوان سرپرستی معاونت آموزشی  انتخاب کرد .

در ابلاغ نامبردگان آمده است :

جناب آقای دکتر سید ماشااله حسینی
موضوع: انتصاب
باسلام و احترام؛
نظر به تعهـد، تجارب و سوابق ارزشـمند جنابعالی و با توجه به هماهنگی به عمل آمده با معاون محترم پژوهش و فناوری سازمان
تحقیقـات، آمـوزش و ترویـج کشـاورزی، بـه مـوجب ایـن حکـم به سـمت «سرپرست معـاونت پژوهش، فنـاوری و انتقال یافته های مرکز» منصوب می شوید. برنـامه ریزی و پیشبرد امور پژوهشـی مرکز بـا تاکید بر انجام پژوهش های کاربردی، اشتغال آفرین و دانش بنیان، جهت گیری به سوی تحقیقات تقاضامحور و فراهم نمودن زمینه مشارکت بخش خصوصـی در فعالیتهای پژوهشـی، ایجاد و توسـعه مراکز رشد کشاورزی، مشارکت فعـال پژوهشگران در امر ترویج و آموزش و تبـادل مفاهیم علمی بـا بهره برداران، تعامـل و توسـعه روابـط با دسـتگاههـای اجرایی بخصوص معـاونین، مـدیریت ها و دسـتگاه های تابعه سازمان جهاد کشاورزی اسـتان و مراکز دانشـگاهی از اهم وظایف جنابعالی می باشد. امید است با استعانت از خداوند متعال و با اسـتفاده از توانمندی های محققان و متخصصان فرهیخته و همکاران محترم مرکز در انجام وظایف محوله و پیشبرد اهداف عالیه نظام مقدس جمهوری اسلامی با تبعیت از فرامین رهبر شجاع و فرزانه انقلاب و تلاش وافر برای جامه عمل پوشیدن به منویات معظم له در زمینه امنیت غذایی و افزایش تولید دانش بنیان و اشتغال آفرین موفق و مؤید باشید.
ابوالفتح مرادی
سرپرست مرکز تحقیقات و آموزش کشاورزی و منابع طبیعی استان فارس

جناب آقای مهندس حمیدرضا محمودیان فرد
موضوع: انتصاب
سلام علیکم
بـا احترام نظر به حسن سوابق و تجارب ارزشمند جنابعالی و با توجه به هماهنگی به عمل آمـده با معاون محترم آموزش و ترویج سازمان تحقیقات، آموزش و ترویج کشاورزی به موجب این حکم به عنوان «سرپرست معاونت آموزشی مرکز تحقیقات و آموزش کشاورزی و منابع طبیعی فارس» منصوب می گردید. تلاش در راستای دستیابی به اهداف سازمان متبوع، ایجاد تحول سازنده در فعالیتهای آموزشی و
تعامل همه جـانبه بـا دستگاه های اجرایی مرتبط به ویژه سازمان جهاد کشاورزی استان، پیگیری اجرای دقیق قوانین و مقررات جاری و برنامه ریزی مـدون و هدف دار در زمینه آموزش بهره برداران بخش کشـاورزی از اهم انتظارات اینجانب می باشـد. امیـد است با اسـتعانت از خداوند منان و با استفاده از توانمندی و همدلی کلیه مدرسان، محققان و سایر همکاران مرکز در انجام امور محوله موفق و موید باشید.
ابوالفتح مرادی
سرپرست مرکز تحقیقات و آموزش کشاورزی و منابع طبیعی استان فارس

لینک کوتاه : http://iann.ir/?p=31555

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت پایگاه خبری کشاورزی و منابع طبیعی در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • در صورت مشاهده پیام های غیر اخلاقی توسط پلیس فتا پیگیری میشه
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با موضوع باشد منتشر نخواهد شد.