• امروز : جمعه - ۲۸ اردیبهشت - ۱۴۰۳
  • برابر با : 10 - ذو القعدة - 1445
  • برابر با : Friday - 17 May - 2024
6

مشارکت بنیادهای خیریه در حفظ منابع طبیعی کشور توسعه می‏ یابد

  • کد خبر : 8451
  • ۱۱ اردیبهشت ۱۳۹۴ - ۱۱:۱۲
مشارکت بنیادهای خیریه در حفظ منابع طبیعی کشور توسعه می‏ یابد

معاون آبخیزداری سازمان جنگل ها، مراتع و آبخیزداری کشور گفت: امسال همکاری بنیادهای خیریه در حفظ و توسعه منابع طبیعی توسعه می یابد. پرویز گرشاسبی در جریان سفر به شهرکرد در گفت و گو با ایرنا افزود: اکنون بنیادها و نهادهای خیریه در استان های جنوبی کشور از جمله هرمزگان، سیستان و بلوچستان و فارس […]

takhrib_jangalمعاون آبخیزداری سازمان جنگل ها، مراتع و آبخیزداری کشور گفت: امسال همکاری بنیادهای خیریه در حفظ و توسعه منابع طبیعی توسعه می یابد.
پرویز گرشاسبی در جریان سفر به شهرکرد در گفت و گو با ایرنا افزود: اکنون بنیادها و نهادهای خیریه در استان های جنوبی کشور از جمله هرمزگان، سیستان و بلوچستان و فارس در حفظ و توسعه منابع طبیعی این مناطق مشارکت دارند.

وی ادامه داد: تلاش ما بر این است تا با بهره گیری از تجارب به دست آمده در این استان ها، این طرح های مشارکتی را در سایر استان های کشور نیز توسعه دهیم.

گرشاسبی تصریح کرد: بنیاد های خیریه قائم و مستضعفین از جمله نهادهایی هستند که تاکنون اعتبارات خوبی برای صندوق های مالی احیای منابع طبیعی تامین کرده اند.

معاون آبخیزداری سازمان جنگل ها، مراتع و آبخیزداری کشور با بیان این که روحیه مشارکت جویی در حفظ منابع طبیعی در کشور وجود ندارد، اظهار کرد: تقویت این روحیه نیازمند ترویج اقدامات فرهنگی است.

گرشاسبی توسعه طرح های مشارکتی را از مهمترین برنامه های سازمان جنگل ها دانست و افزود: تاکنون در قالب پنج پروژه در ۲۷ استان کشور، طرح ها و مدل های مشارکتی اجرا شده است.

وی ادامه داد: با اجرای این پنج پروژه ۲ میلیون هکتار از اراضی کشور را با انجام امور مشارکتی حفاظت کرده و توسعه داده ایم.

به گزارش ایرنا، معاون آبخیزداری سازمان جنگل ها، مراتع و آبخیزداری برای تمدید همکاری مشترک دفتر جایکا ژاپن (آژانس همکاری های بین المللی ژاپن) در پروژه مدیریت مشارکتی جنگل ها و مراتع استان چهارمحال و بختیاری دهم اردیبهشت به شهرکرد سفر کرد.

لینک کوتاه : http://iann.ir/?p=8451

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت پایگاه خبری کشاورزی و منابع طبیعی در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • در صورت مشاهده پیام های غیر اخلاقی توسط پلیس فتا پیگیری میشه
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با موضوع باشد منتشر نخواهد شد.