• امروز : چهارشنبه - ۱۹ اردیبهشت - ۱۴۰۳
  • برابر با : 1 - ذو القعدة - 1445
  • برابر با : Wednesday - 8 May - 2024
2
مراسم تجلیل از مدرسین برگزیده

مراسم تجلیل از مدرسین برگزیده مرکز تحقیقات و آموزش کشاورزی و منابع طبیعی استان فارس و هنرستان دخترانه کشاورزی فدک برگزار شد

  • کد خبر : 30407
  • ۲۰ اردیبهشت ۱۴۰۱ - ۹:۴۷
مراسم تجلیل از مدرسین برگزیده مرکز تحقیقات و آموزش کشاورزی و منابع طبیعی استان فارس و هنرستان دخترانه کشاورزی فدک برگزار شد

اولین معلم خود خدا است که حرف و کلام را به انسان آموخت و دومین معلم پیامبر اکرم (ص)
بهترین اثر یک معلم، به جای گذاشتن اخلاق و صفات بارز در جامعه است.

 

به گزارش پایگاه خبری کشاورزی و منابع طبیعی (IANN) ؛ مراسم تجلیل از مدرسین برگزیده مرکز تحقیقات و آموزش کشاورزی و منابع طبیعی استان فارس و هنرستان دخترانه کشاورزی فدک در روز یکشنبه مورخ ۱۸/ ۰۲/ ۱۴۰۱ با حضور دکتر حسین جعفری معاون پژوهش، فناوری و انتقال یافته سازمان تات، دکتر کمالی مقدم معاون آموزشی  سازمان نظام مهندسی کشاورزی، مهندس ابراهیمی مدیر  ترویج سازمان جهاد کشاورزی استان، خانم سلیمی معاون آموزش متوسطه ناحیه ۴، و آقایان دکتر مرادی و دکتر بذرافشان رؤسای جدید و سابق، مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه، معاونین، مدیران ستادی، رؤسای ادارات آموزشی و کارکنان مرکز تحقیقات و آموزش کشاورزی و منابع طبیعی فارس و همچنین مدرسین و هنرجویان هنرستان کشاورزی فدک با شکوهی خاص در محل سالن همایش غدیر برگزار گردید.
در این مراسم ابتدا  دکتر بذرافشان  رییس سابق مرکز ضمن خوشامدگویی به حضار موارد و مطالب را در شأن معلم و مقام استاد بیان نمود.در ادامه دکتر لک زایی معاون پرورشی آموزش و پرورش ناحیه چهار که به نمایندگی از طرف رئیس آموزش و پرورش این ناحیه به مراسم جشن روز معلم حضور پیدا نموده بود سخنان خود را اینگونه آغاز کرد.

وی پیرامون بحث خودکفایی و حساسیت امروزه گندم در کشور آیاتی چند از کلام الله مجید را قرائت نمود و پیرامون این آیات مطالب خود را درباره گندم و برکت این غله استراتژیک تشریح نمود.

دکتر لک زایی آرزو نمود که هنرجویان هنرستان کشاورزی فدک بتوانند با سعی و تلاش و کوشش در آینده ای نه چندان دور محققین کشاورزی و آینده ساز این کشور باشد.

ایشان مراتب تشکر و قدردانی خود را از آن دسته همکاران که بدون هیچ چشم داشتی سعی و تلاش وافر برای سازندگی و بالندگی هنرجویان نمودند  اعلام کرد. معاون پرورشی آموزش و پرورش ناحیه چهار  خطاب به هنرجویان گفت هیچ چیز به اندازه موفقیت شما معلمین و مدرسین را خوشحال نمی‌کند. وی در پایان ما به آینده امیدواریم امید به تلاش شما هنرجویان و دانش آموزان است که می‌تواند جامعه را بسازد و شکل دهد و زمینه ساز ظهور حضرت صاحب الزمان( عج) گردد در ادامه این مراسم ویژه برنامه شان معلم با هنرنمایی هنرجویان هنرستان فدک اجرا و از مقام شامخ مدرسین با تقدیم شاخه های گل توسط هنرجویان تقدیر به عمل آمد برنامه بعد برترین رشته های من را بشناسید بود که با پخش کلیپ یکی از بهترین سازندگان کلیپ معرفی رشته اجرا شد.

در ادامه مراسم تشریح برنامه ها توسط دکتر بخشی معاون محترم آموزشی مرکز تحقیقات و آموزش کشاورزی و منابع طبیعی فارس صورت گرفت دکتر بخشی از فعالیت دو هنرستان پسرانه علی آباد و نیز هنرستان دخترانه فدک در شیراز صحبت نمود و اعلام کرد از مهر سال جاری برنامه ریزی شده تا هنرستان های دیگر نیز ایجاد و فعالیت نمایند.

دکتر بخشی ادامه داد هم اکنون ۱۱۰ نفر هنرجوی دختر و ۱۲۳ نفر پسر هم در علی آباد در چهار رشته فعالیت حضوری دارند. ایشان در پایان تشریح ادارات آموزش بهره برداران و آموزش کارکنان نیز پرداخت. در پایان این مراسم باشکوه با حضور میهمانان و مسئولین ابتدا از مدرسین برتر مرکز تحقیقات آموزش کشاورزی و منابع طبیعی استان فارس آقایان کاظم اسدی، غلامعباس ایزدی، مهدی پور داوود، بهروز حسن پور، حسن حقیقت نیا، کریم سعیدی، محسن شادمان، سهراب صادقی، محسن عصفوری، بیژن کاووسی، مراد کریمی، وحید محصلی، منصور محمدی، حمیدرضا محمودیان فرد، ابوالفتح مرادی، علی نوروزی، امید نیری، علیداد بوستانی وخانم ها زینب امیری قنات سامان، نازنین اوجی، نجمه افرا، آزاده پرهام، فاطمه کریمی، شاداب محمدپور، نجمه نصیری و سپس از هنرجویان برتر با اهدای لوح و هدیه تقدیر گردید.

لینک کوتاه : http://iann.ir/?p=30407

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت پایگاه خبری کشاورزی و منابع طبیعی در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • در صورت مشاهده پیام های غیر اخلاقی توسط پلیس فتا پیگیری میشه
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با موضوع باشد منتشر نخواهد شد.