• امروز : شنبه - ۱۵ اردیبهشت - ۱۴۰۳
  • برابر با : 26 - شوال - 1445
  • برابر با : Saturday - 4 May - 2024
3
در تابستان 1398، محقق شد:

عملیات آبرسانی سیار به ۲۵۵ روستا در استان اصفهان

  • کد خبر : 25209
  • ۲۲ آذر ۱۳۹۸ - ۱۶:۰۳
عملیات آبرسانی سیار به ۲۵۵ روستا در استان اصفهان

معاون بهره‌برداری آب و فاضلاب روستائی استان اصفهان، بارندگی بهاره سال ۱۳۹۸ را مطلوب ارزیابی کرد و گفت: در تابستان امسال، به ۲۵۵ روستا به‌صورت سایر، آبرسانی سیار شد. به گزارش خبرنگار پایگاه خبری کشاورزی و منابع طبیعی (IANN) از اصفهان، جعفری با اشاره به اجرای عملیات آبرسانی سیار برای حدود ۳۸۰ روستای استان اصفهان در سال ۱۳۹۷، […]

معاون بهره‌برداری آب و فاضلاب روستائی استان اصفهان، بارندگی بهاره سال ۱۳۹۸ را مطلوب ارزیابی کرد و گفت: در تابستان امسال، به ۲۵۵ روستا به‌صورت سایر، آبرسانی سیار شد.
به گزارش خبرنگار پایگاه خبری کشاورزی و منابع طبیعی (IANN) از اصفهان، جعفری با اشاره به اجرای عملیات آبرسانی سیار برای حدود ۳۸۰ روستای استان اصفهان در سال ۱۳۹۷، اظهار کرد: در تابستان ۱۳۹۸ هم برای ۲۵۵ روستای استان اصفهان، آبرسانی سیار انجام شد.
معاون بهره‌برداری آب و فاضلاب روستائی استان اصفهان بیان کرد: عملیات آبرسانی سیار در ۸ ماهه نخست سال ۱۳۹۸ در مقایسه با مدت مشابه، روند کاهشی داشته است.
وی از جمله دلایل مختل شدن عملیات آبرسانی سیار در منطقه پادنا شهرستان سمیرم در بهار سال ۱۳۹۸ را  پدیده سیلاب دانست و گفت: این در حالیست که برای برخی روستاها که به دلیل پراکندگی، در اولویت نبودن روستا، جمعیت کمتر از ۵۰ خانوار، نداشتن منابع محلی و نبود زیرساخت‌ها، شبکه‌گذاری و لوله‌کشی هزینه سنگینی دارد، به صورت سیار آب شرب آنها تأمین می‌شود.
معاون بهره برداری آب و فاضلاب روستایی استان اصفهان با تأکید بر اینکه تأسیسات آبرسانی روستاهائی از استان اصفهان که زیر نظر آب و فاضلاب روستائی استان نیستند، توسط شوراهای همان روستاها، انجام می‌شود، گفت: در این رابطه آب و فاضلاب روستائی استان اصفهان، برای آبرسانی سیار و گندزدایی و کلرزنی آب به آنها کمک می‌کند.
خبرنگار: مدینه صابری

لینک کوتاه : http://iann.ir/?p=25209

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت پایگاه خبری کشاورزی و منابع طبیعی در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • در صورت مشاهده پیام های غیر اخلاقی توسط پلیس فتا پیگیری میشه
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با موضوع باشد منتشر نخواهد شد.