• امروز : سه شنبه - ۲۵ اردیبهشت - ۱۴۰۳
  • برابر با : 7 - ذو القعدة - 1445
  • برابر با : Tuesday - 14 May - 2024
2

سیستان‌وبلوچستان گرمای ۴۶درجه‌ای را تجربه کرد

  • کد خبر : 9082
  • ۲۷ اردیبهشت ۱۳۹۴ - ۱۶:۲۸
سیستان‌وبلوچستان گرمای ۴۶درجه‌ای را تجربه کرد

یک کارشناس سازمان هواشناسی از روند افزایش دما طی ۳ روز آینده در کل کشور خبر داد و گفت: استان سیستان و بلوچستان روز گذشته گرمای ۴۶درجه‌ای را تجربه کرد. امین‌حسین نقشینه در گفت‌و‌گو با تسنیم در خصوص آخرین وضعیت هوای کشور اظهار داشت: در ۲ روز آینده در ساعات بعدازظهر برای نوار شمالی کشور، […]

hava_dama_garmaیک کارشناس سازمان هواشناسی از روند افزایش دما طی ۳ روز آینده در کل کشور خبر داد و گفت: استان سیستان و بلوچستان روز گذشته گرمای ۴۶درجه‌ای را تجربه کرد.
امین‌حسین نقشینه در گفت‌و‌گو با تسنیم در خصوص آخرین وضعیت هوای کشور اظهار داشت: در ۲ روز آینده در ساعات بعدازظهر برای نوار شمالی کشور، شمال شرق و شمال غرب کشور رگبار باران، وزش باد و رعدوبرق پیش‌بینی شده است.
وی با بیان “فردا برای جنوب شرق افزایش ابر و بارش پراکنده خواهیم داشت” گفت: سه‌شنبه برای ارتفاعات شرقی البرز، شمال سمنان، شمال شرق، شمال خراسان رضوی و خراسان شمالی رگبار باران و وزش باد رخ می‌دهد.
بارش باران در ارتفاعات تهران در سه روز آینده
این کارشناس سازمان هواشناسی با اشاره به اینکه طی دو روز آینده باد و گرد و خاک برای سواحل دریای عمان و خلیج فارس پیش‌بینی شده است، افزود: در دو روز آینده خلیج فارس و دریای عمان مواج است بنابراین توصیه می‌شود شناور‌های سبک از تردد غیرضرور برای جلوگیری از حوادث در این دریا‌ها خودداری کنند.
وی با بیان اینکه دوشنبه بعدازظهر برای شرق کشور و جنوب سیستان و بلوچستان گرد‌و‌خاک پیش‌بینی شده است، گفت: طی سه روز آینده برای تهران در ساعات بعدازظهر آسمانی نیمه‌ابری خواهیم داشت و در ارتفاعات نیز بارش پراکنده باران پیش‌بینی شده است.
دمای دیروز سیستان و بلوچستان به ۴۶درجه رسید
نقشینه با اشاره به اینکه بیشینه دمای امروز تهران به ۲۸، فردا ۲۹ و سه‌شنبه ۳۰ و چهارشنبه به ۳۱ درجه سانتی‌گراد خواهد رسید، اظهار داشت: روند افزایش دما نه تنها برای تهران بلکه تمام نقاط کشور در سه روز آینده پیش‌بینی شده است.
این کارشناس سازمان هواشناسی بیان کرد: دمای دیروز سیستان و بلوچستان ۴۶ درجه سانتی‌گراد بوده است، گفت: دمای هوای سیستان و بلوچستان امروز به ۳۹ درجه سانتی‌گراد و دوشنبه به ۳۴ درجه خواهد رسید درواقع دمای هوا در این منطقه خنک‌تر می‌شود.
دمای شهرکرد به زیر صفر رسید
نقشینه با بیان اینکه دمای امروز صبح شهرکرد به زیر صفر درجه سانتی‌گراد رسیده است، افزود: کیفیت هوای تهران طی سه روز آینده سالم خواهد بود.

لینک کوتاه : http://iann.ir/?p=9082

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت پایگاه خبری کشاورزی و منابع طبیعی در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • در صورت مشاهده پیام های غیر اخلاقی توسط پلیس فتا پیگیری میشه
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با موضوع باشد منتشر نخواهد شد.