• امروز : جمعه - ۲۸ اردیبهشت - ۱۴۰۳
  • برابر با : 10 - ذو القعدة - 1445
  • برابر با : Friday - 17 May - 2024
1

سوء مدیریت، سواحل گلستان را به فاضلاب تبدیل کرد

  • کد خبر : 12217
  • ۱۳ مرداد ۱۳۹۴ - ۷:۱۲
سوء مدیریت، سواحل گلستان را به فاضلاب تبدیل کرد

نماینده مردم شهرستانهای بندرگز، کردکوی، بندرترکمن و گمیشان در مجلس شورای اسلامی گفت: سوء مدیریت باعث تبدیل سواحل استان گلستان به فاضلاب شده است. به گزارش پایگاه خبری کشاورزی و منابع طبیعی(IANN)؛ به نقل از ایرنا محمدجواد نظری مهر دوشنبه شب در نشست جمعی از مسوولان گلستان با وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی در […]

fazelaab_pasabنماینده مردم شهرستانهای بندرگز، کردکوی، بندرترکمن و گمیشان در مجلس شورای اسلامی گفت: سوء مدیریت باعث تبدیل سواحل استان گلستان به فاضلاب شده است.
به گزارش پایگاه خبری کشاورزی و منابع طبیعی(IANN)؛ به نقل از ایرنا محمدجواد نظری مهر دوشنبه شب در نشست جمعی از مسوولان گلستان با وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی در گرگان افزود:این درحالیست که سایر کشورهای حاشیه دریای خزر از جمله ترکمنستان بهترین بهره را از سواحل در کشور خود می برند.
وی با یادآوری سهم نیم درصدی استان گلستان از گردشگری کشور باوجود مزیت های نسبی از جمله دریا و جنگل اظهار کرد: متاسفانه وضعیت صنعت و حتی گردشگری در گلستان نامناسب است و باید فکر اساسی دراین خصوص صورت گیرد.
نظری مهر گفت: خاویار و ماهیان دریایی گلستان برند معروف جهانی است اما نتوانسته ایم بهره برداری و استفاده بهینه از آن را برای استان داشته باشیم.
نماینده مردم شهرهای ساحلی گلستان در مجلس افزود: ما حتی یک رستوران مناسب در سواحل استان نداریم تا مسافرین بتوانند از استراحت و اقامت خود لذت کافی را ببرند.
نظری مهر خظاب به وزیر کار، تعاون و رفاه گفت: همان طور که در مساله سلامت و بهداشت اتفاقات خوبی رخ داد، نیاز است در مسائل اقتصادی نیز کشور را به سوی عدالت پیش ببریم.
وی در ادامه از سودهای کلان بانکی به عنوان عامل ضد توسعه و اشتغال یاد کرد و ابراز داشت: سود ۳۰ درصدی وام های اشتغال زایی، زندگی جوانان را با خاک یکسان کرده است و انتظار می رود دولت در این رابطه تدبیر لازم را به عمل آورد.
گلستان با افزون بر ۲۰ هزار کیلومتر مربع مساحت و ۱.۸۵۰ میلیون نفر جمعیت در سطح ۱۴ شهرستان دارای اقلیم متنوع از قبیل دریا، جنگل، دشت، کوهستان و بیابان است اما با این وجود به گواه آخرین داده های مرکز آمار ایران بالاترین شکاف طبقاتی را در بین استانهای کشور داراست.

لینک کوتاه : http://iann.ir/?p=12217

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت پایگاه خبری کشاورزی و منابع طبیعی در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • در صورت مشاهده پیام های غیر اخلاقی توسط پلیس فتا پیگیری میشه
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با موضوع باشد منتشر نخواهد شد.