• امروز : یکشنبه - ۹ اردیبهشت - ۱۴۰۳
  • برابر با : 20 - شوال - 1445
  • برابر با : Sunday - 28 April - 2024
6
مدیرکل امور اداری سازمان جنگل ها اعلام کرد؛

سهم منابع طبیعی در آزمون استخدامی دستگاه های اجرایی ۵۴۴ نفر است

  • کد خبر : 23650
  • ۰۶ بهمن ۱۳۹۷ - ۱۶:۵۶
سهم منابع طبیعی در آزمون استخدامی دستگاه های اجرایی ۵۴۴ نفر است

مدیرکل اموراداری، رفاه و پشتیبانی سازمان جنگل ها، مراتع و آبخیزداری کشور سهم منابع طبیعی در آزمون استخدامی دستگاه های اجرایی را ۵۴۴ نفر اعلام کرد. به گزارش پایگاه خبری کشاورزی و منابع طبیعی(IANN) به نقل از پایگاه اطلاع رسانی پیام طبیعت؛ میرمهدی طاهری روز گذشته در اطلاعیه ای که به همین مناسبت به ادارات کل منابع طبیعی استان های […]

مدیرکل اموراداری، رفاه و پشتیبانی سازمان جنگل ها، مراتع و آبخیزداری کشور سهم منابع طبیعی در آزمون استخدامی دستگاه های اجرایی را ۵۴۴ نفر اعلام کرد.
به گزارش پایگاه خبری کشاورزی و منابع طبیعی(IANN) به نقل از پایگاه اطلاع رسانی پیام طبیعت؛ میرمهدی طاهری روز گذشته در اطلاعیه ای که به همین مناسبت به ادارات کل منابع طبیعی استان های کشور ارسال کرد، گفت: سازمان جنگل ها، مراتع و آبخیزداری از جمله ۲۰ دستگاه اجرایی کشور است که در این آزمون حضور دارد و داوطلبان آزمون استخدامی می توانند در آن شرکت نمایند.
طاهری به متقاضیان یادآوری کرد: ثبت نام ششمین آزمون مشترک فراگیر جذب نیروهای مورد نیاز دستگاه های اجرایی کشور از روز یکشنبه ۳۰ دی ماه تا سه شنبه ۹ بهمن ماه سال جاری در سایت سازمان جهاد دانشگاهی آغاز شده است.
میر مهدی طاهری خاطر نشان کرد: همکاران قراردادی، فرزندان همکاران و سایر فارغ التحصیلان رشته های منابع طبیعی و رشته های مرتبط با آن که گرایش های مورد نیاز آن در دفترچه راهنما آمده است می توانند در صورت دارا بودن شرایط عمومی استخدام در این آزمون شرکت نمایند.
بر اساس این گزارش، دفترچه راهنمای آزمون در صفحه اصلی سازمان جنگل ها بارگذاری شده و صفحات ۷۳ تا ۸۶ مربوط به متقاضیان شرکت در آزمون استخدامی سازمان جنگل ها، مراتع و آبخیزداری کشور است.

لینک کوتاه : http://iann.ir/?p=23650

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت پایگاه خبری کشاورزی و منابع طبیعی در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • در صورت مشاهده پیام های غیر اخلاقی توسط پلیس فتا پیگیری میشه
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با موضوع باشد منتشر نخواهد شد.