• امروز : جمعه - ۲۸ اردیبهشت - ۱۴۰۳
  • برابر با : 10 - ذو القعدة - 1445
  • برابر با : Friday - 17 May - 2024
4
رئیس مرکز نوسازی و تحول اداری وزارت جهاد کشاورزی

ساختار وزارت جهاد کشاورزی اصلاح و چابک سازی می شود

  • کد خبر : 33400
  • ۲۴ بهمن ۱۴۰۱ - ۱۱:۴۱
ساختار وزارت جهاد کشاورزی اصلاح و چابک سازی می شود

رئیس مرکز نوسازی و تحول اداری وزارت جهاد کشاورزی گفت: به جهت اصلاح ساختار و چابک سازی وزارتخانه بر اساس وظیفه بندی و کارسنجی با سازمان امور اداری و استخدامی کشور به جمع بندی رسیده ایم که به زودی نهایی می شود.

به گزارش پایگاه خبری کشاورزی و منابع طبیعی (IANN) ؛ پژمان فتح الهی در حاشیه سفر به استان فارس و شهرستان داراب و حضور در آئین افتتاح دو مرکز جهاد کشاورزی تصریح کرد: ساختار جدید در ماه های پیش رو پس از تائید و امضای مقام عالی وزارت جهاد کشاورزی و رئیس سازمان امور اداری و استخدامی کشور و تعیین تشکیلات تفصیلی ابلاغ خواهد شد.

این مقام مسئول با اشاره به اینکه ساختار جدید به تبع برای سازمان های استانی و سازمان های وابسته به وزارت جهاد کشاورزی نیز ابلاغ خواهد شد، اظهار کرد: این ساختار پیرو دستورات مقام عالی وزارت و بر اساس وظایف جدیدی که به وزارتخانه در دیپلماسی غذایی و امنیت غذایی محول شده شکل گرفته است.

وی با اذعان به اینکه ناگزیر به اصلاح ساختار تشکیلاتی بوده ایم، ابراز کرد: از آنجایی که ساختاری که به آن می پرداختیم می بایست بر اساس وظیفه سنجی و کارسنجی می بود لذا تمام وظایف جدیدی که به ما محول شده به خصوص در حوزه‌های امنیت غذایی، کشت قراردادی و الگوی کشت در آن لحاظ شده است.

فتح الهی با بیان اینکه تمامی بررسی ها و ارزیابی ها بر اساس نظر معاونین تولیدی وزارتخانه و سازمان‌های وابسته جمع بندی و حاصل شده است، اضافه کرد: از نظرات حدود صد نفر از نخبگان و خبرگان بخش کشاورزی به منظور اینکه بتوانیم تمام وظایف قدیم و جدید را تحت الشعاع قرار دهیم استفاده کرده ایم و هیچ مشکلی در خصوص ساختار، وظیفه بندی و چارت سازمانی نخواهیم داشت.

او با اشاره به اینکه از تمامی خبرگان بخش کشاورزی با توجه به مدیریت دانشی که انجام شده کمک گرفته ایم، افزود: به یک اجماع نظر در حوزه‌ی فنی مهندسی رسیده ایم که پس از نهایی شدن ثمرات مثبت آن را در بخش کشاورزی کشور شاهد خواهیم بود.

لینک کوتاه : http://iann.ir/?p=33400

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت پایگاه خبری کشاورزی و منابع طبیعی در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • در صورت مشاهده پیام های غیر اخلاقی توسط پلیس فتا پیگیری میشه
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با موضوع باشد منتشر نخواهد شد.