• امروز : پنج شنبه - ۲۷ اردیبهشت - ۱۴۰۳
  • برابر با : 9 - ذو القعدة - 1445
  • برابر با : Thursday - 16 May - 2024
1

روستاییان برای دریافت وام کم بهره تعاونی تشکیل دهند

  • کد خبر : 2519
  • ۲۸ مهر ۱۳۹۳ - ۱۳:۱۵

به گزارش خبرنگار ایرنا، سید ابوالفضل رضوی روز دوشنبه در آیین افتتاح نخستین نمایشگاه تخصصی دستاوردها و توانمندی دهیاری ها و روستاهای استان تهران در محل روستای گلخندان پردیس افزود: زمان تنفس این تسهیلات یکسال و بازپرداخت آن سه تا چهار سال است و می توان کارت یارانه را به عنوان وثیقه آن ارایه کرد. […]

به گزارش خبرنگار ایرنا، سید ابوالفضل رضوی روز دوشنبه در آیین افتتاح نخستین نمایشگاه تخصصی دستاوردها و توانمندی دهیاری ها و روستاهای استان تهران در محل روستای گلخندان پردیس افزود: زمان تنفس این تسهیلات یکسال و بازپرداخت آن سه تا چهار سال است و می توان کارت یارانه را به عنوان وثیقه آن ارایه کرد.

وی هدف از این طرح را تحقق منویات رهبر معظم انقلاب اسلامی مبنی بر مشارکت مردم در اقتصاد بیان کرد.

رضوی با یادآوری تاکید رییس جمهوری و معاون اول وی بر اثرگذاری روستاها در توسعه اقتصادی کشور عنوان کرد: توسعه پایدار زمانی محقق می شود که روستاها توسعه یافته باشند.

معاون توسعه روستایی معاون اول رییس جمهوری گفت: به دنبال آن هستیم تا مردم را با افتتاح شرکت های سهامی خاص یا تعاونی در اقتصاد کشور وارد کنیم.

رضوی با اشاره به افتتاح نمایشگاه توانمندی های روستاییان استان تهران، بیان کرد: این نمایشگاه به انسان امید و نشاط می دهد؛ وقتی انسان این نمایشگاه را می بیند به توانایی های نهفته انسان های روستانشین پی می برد.

وی اظهار داشت: با دیدن این نمایشگاه برای خود تاسف می خوریم که چرا توانایی های روستاییان در رشد و بالندگی کشور اثر گذار نبوده است.

وی با مثبت ارزیابی کردن برگزاری این نمایشگاه اظهار امیدواری کرد، همه استان ها از این نمایشگاه الگو بگیرند و برای برگزاری دایمی آن اقدام کنند.

نمایشگاه توانمندی های روستایی و دهیاری استان تهران شامل توانمندی ها و دستاوردهای روستاییان و عشایر این استان امروز در روستای گل خندان پردیس افتتاح شد.

لینک کوتاه : http://iann.ir/?p=2519

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت پایگاه خبری کشاورزی و منابع طبیعی در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • در صورت مشاهده پیام های غیر اخلاقی توسط پلیس فتا پیگیری میشه
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با موضوع باشد منتشر نخواهد شد.