• امروز : شنبه - ۱۵ اردیبهشت - ۱۴۰۳
  • برابر با : 26 - شوال - 1445
  • برابر با : Saturday - 4 May - 2024
5

رفع تصرف پنج هکتار از اراضی ملی فیروزآباد از چنگال زمین خواران

  • کد خبر : 24940
  • ۱۷ آبان ۱۳۹۸ - ۱۱:۴۹
رفع تصرف پنج هکتار از اراضی ملی فیروزآباد از چنگال زمین خواران

به گزارش پایگاه خبری کشاورزی و منابع طبیعی (IANN) به نقل از روابط عمومی اداره کل منابع طبیعی و آبخیزداری فارس؛ با اجرای احکام صادره از سوی دستگاه قضایی پنج هکتار از اراضی ملی شهرستان فیروز آباد رفع تصرف و تحت مالکیت دولت قرار گرفت. عبد الحمید بهبودی رئیس اداره منابع طبیعی و آبخیزداری شهرستان فیروزآباد با […]

به گزارش پایگاه خبری کشاورزی و منابع طبیعی (IANN) به نقل از روابط عمومی اداره کل منابع طبیعی و آبخیزداری فارس؛ با اجرای احکام صادره از سوی دستگاه قضایی پنج هکتار از اراضی ملی شهرستان فیروز آباد رفع تصرف و تحت مالکیت دولت قرار گرفت.
عبد الحمید بهبودی رئیس اداره منابع طبیعی و آبخیزداری شهرستان فیروزآباد با اعلام این خبر گفت: با هماهنگی های صورت گرفته با عوامل قضایی و انتظامی شهرستان و تلاش نیروهای یگان حفاظت منابع طبیعی تخریب وتصرف صورت گرفته در بخشی از اراضی منطقه دهرود شهرستان فیروز آباد رفع تصرف و از دست متخلفان خارج شد.
وی با اشاره به غرس نهال درختان میوه بصورت غیر قانونی توسط متخلفان در این اراضی افزود: در این راستا به دستور مقامات قضایی شهرستان حکم قطعی دو فقره پرونده تخریب و تصرف اراضی ملی در منطقه دهرود اجرا و درختان کاشته شده در این اراضی بطور کامل قلع و قمع گردید.
بهبودی ضمن قدردانی از تلاش و حمایتهای بی دریغ دادستان عمومی و انقلاب شهرستان و نیز همکاریهای خوب قضات شعب اجرای احکام کیفری شهرستان و فرمانده انتظامی وعوامل این مجموعه در حفاظت از اراضی ملی اظهار داشت: روند رسیدگی به پرونده های ساخت و ساز و غرس نهال غیر قانونی در بخش دیگری از اراضی ملی شهرستان تکمیل و طی روزهای آتی حکم قطعی تمامی این پرونده ها اجرا خواهد شد. رئیس اداره منابع طبیعی و آبخیزداری شهرستان فیروزآباد ضمن هشدار جدی نسبت به هرگونه تخریب و تعرض به اراضی ملی از سوی متخلفان اظهار داشت: هرگونه دست اندازی به این اراضی جرم بوده و مرتکبان علاوه بر پرداخت جریمه به حبس از شش ماه تا ۱۰ سال محکوم خواهند شد. وی در پایان از مردم خواست در صورت مشاهده تخریب و تصرف در اراضی ملی مراتب را از طریق تلفن ۱۵۰۴، یگان امداد جنگل و مرتع مطلع کنند.
لینک کوتاه : http://iann.ir/?p=24940

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت پایگاه خبری کشاورزی و منابع طبیعی در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • در صورت مشاهده پیام های غیر اخلاقی توسط پلیس فتا پیگیری میشه
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با موضوع باشد منتشر نخواهد شد.