• امروز : یکشنبه - ۲۳ اردیبهشت - ۱۴۰۳
  • برابر با : 5 - ذو القعدة - 1445
  • برابر با : Sunday - 12 May - 2024
3

راهبردهای توسعه نظام نوین ترویج در نظام شالیزاری کشور

  • کد خبر : 24684
  • ۰۱ آبان ۱۳۹۸ - ۲۰:۳۱
راهبردهای توسعه نظام نوین ترویج در نظام شالیزاری کشور

راهبردهای توسعه نظام نوین ترویج در نظام شالیزاری کشور در جلسه مشترک ریاست، معاونین و مدیران کل موسسه آموزش و ترویج کشور در مرکز هراز بررسی شد. به گزارش پایگاه خبری کشاورزی و منابع طبیعی (IANN) به نقل از روابط عمومی مرکز ترویج و توسعه تکنولوژی هراز در جلسه ای مشترک، راهبردهای توسعه نظام نوین ترویج در نظام […]

راهبردهای توسعه نظام نوین ترویج در نظام شالیزاری کشور در جلسه مشترک ریاست، معاونین و مدیران کل موسسه آموزش و ترویج کشور در مرکز هراز بررسی شد.
به گزارش پایگاه خبری کشاورزی و منابع طبیعی (IANN) به نقل از روابط عمومی مرکز ترویج و توسعه تکنولوژی هراز در جلسه ای مشترک، راهبردهای توسعه نظام نوین ترویج در نظام شالیزاری کشور توسط ریاست، معاونین و مدیران کل موسسه آموزش و ترویج کشور و مسئولین مرکز هراز بررسی شد. در ابتدای این نشست که با حضور دکتر مویدی و جمعی از مدیران کل و مسئولین موسسه، دکتر بهمن امیری لاریجانی ریاست و نیز جمعی از مسئولین و کارشناسان مرکز هراز برگزار شد، دکتر امیری خلاصه ای از تاریخچه، دستاوردها، اهداف و برنامه های این مرکز را ارائه نمود.
وی با تاکید بر نقش کلیدی مرکز هراز در تحول نظام شالیزاری ایران از ابتدای تاسیس در دهه ۶۰ تا کنون، بر توانمندی های انسانی و فیزیکی مرکز و ضرورت گسترش همکاری با سایر زیر مجموعه های سازمان تحقیقات، آموزش و ترویج و بویژه موسسه آموزش و ترویج تاکید نمود. امیری با اشاره به اثرگذاری فعالیت های محققین معین مرکز هراز در سایت های الگویی منطقه، الگوبرداری از ساختار مرکز هراز در سایر بخش های سازمان تحقیقات و موسسه آموزش و ترویج را ضروری دانست.
در ادامه دکتر مویدی ریاست موسسه آموزش و ترویج کشور ضمن ابراز خوشحالی از میزبانی مرکز هراز، این مرکز را نمودی از سیر تحول نظام کشاورزی ایران از سنتی به مدرن عنوان کرد. وی با اشاره به دستاوردهای ارزشمند مرکز هراز در تحول کشاورزی کشور، آن را دایره المعارف تحولات کشاورزی شمال کشور قلمداد نموده و افزود تمامی ملزومات نرم افزاری و سخت افزاری لازم برای توسعه نظام شالیزاری کشور در مرکز هراز موجود است و از این لحاظ الگویی ارزشمند برای کل نظام کشاورزی کشور محسوب می شود. در ادامه حاضرین به منظور آشنایی بیشتر با توانمندی های مرکز هراز از بخش های مختلف فنی و آزمایشگاهی بازدید کردند.
ارسال خبر: عبدالله باقری نشانی

لینک کوتاه : http://iann.ir/?p=24684

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت پایگاه خبری کشاورزی و منابع طبیعی در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • در صورت مشاهده پیام های غیر اخلاقی توسط پلیس فتا پیگیری میشه
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با موضوع باشد منتشر نخواهد شد.