• امروز : یکشنبه - ۱۶ اردیبهشت - ۱۴۰۳
  • برابر با : 27 - شوال - 1445
  • برابر با : Sunday - 5 May - 2024
6

دیدار مدیرکل حفاظت محیط زیست فارس با رئیس سازمان نظام مهندسی کشاورزی و منابع طبیعی فارس

  • کد خبر : 27313
  • ۱۱ آبان ۱۳۹۹ - ۱۹:۵۸
دیدار مدیرکل حفاظت محیط زیست فارس با رئیس سازمان نظام مهندسی کشاورزی و منابع طبیعی فارس
مدیرکل حفاظت محیط زیست استان فارس با رئیس سازمان نظام مهندسی کشاورزی و منابع طبیعی استان دیدار و گفتگو کرد.

به گزارش پایگاه خبری کشاورزی و منابع طبیعی (IANN)؛ در این دیدار محمد جواد احمدی رئیس سازمان نظام مهندسی کشاورزی و منابع طبیعی فارس در خصوص فعالیت های این سازمان در حوزه محیط زیست، مشکلات و چالش های پیش رو در این حوزه توضیحاتی را ارائه نمود و اظهار امیدواری کرد تا با همکاری این دو ارگان بتوان فضای بیشتری را برای جذب خیل بیکاران فارغ التحصیل در رشته محیط زیست فراهم آورد.
رییس سازمان نظام مهندسی کشاورزی و منابع طبیعی فارس ضمن تشریح وظایف و فعالیت های انجام شده در این سازمان، خواستار بررسی زمینه های همکاری مشترک در راستای واگذاری امور تصدیگری و بهره گیری از ظرفیتها شد.
حمید ظهرابی مدیر کل حفاظت محیط زیست فارس نیز در ادامه این دیدار گفت: در حال حاضر چالش هایی در محیط زیست موجود است که در پایش و مراقبت ها و تدوین برنامه ها، استفاده از پتانسیل سازمان نظام مهندسی کشاورزی و منابع طبیعی می تواند در رفع موانع موثر باشد. همچنین محیط زیست و سازمان نظام مهندسی کشاورزی و منابع طبیعی در جایگاه فنی و تخصصی در کنار هم، سبب هم افزایی در فرایندها می شوند.
مدیرکل حفاظت محیط زیست استان فارس، برای پیدا کردن راهکارهای مناسب جهت حل موانع و مشکلات در حوزه محیط زیست، ایجاد زمینه های همکاری دو جانبه بیشتر بین محیط زیست و سازمان نظام مهندسی کشاورزی و منابع طبیعی را خواستار گردید.
حمید ظهرابی در ادامه ضمن تاکید بر نقش و ماموریت دو دستگاه در حفاظت و بهسازی محیط زیست و حرکت در جهت توسعه پایدار، به ایجاد زمینه اشتغال فارغ التحصیلان نیز تاکید نمود و گفت باید تلاش شود تا با بهره گیری از حداکثر ظرفیت ها و توانمندی های دو ارگان این بی انگیزگی در بین آن ها از بین رود.
این جلسه با حضور مدیر کل و معاونین محیط زیست استان، رییس و معاونین سازمان نظام مهندسی کشاورزی و منابع طبیعی، دبیر شورای استانی،کارشناس دفتر مطالعات و کارشناس نقشه برداری سازمان نظام مهندسی کشاورزی تشکیل شد.

لینک کوتاه : http://iann.ir/?p=27313

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت پایگاه خبری کشاورزی و منابع طبیعی در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • در صورت مشاهده پیام های غیر اخلاقی توسط پلیس فتا پیگیری میشه
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با موضوع باشد منتشر نخواهد شد.