• امروز : سه شنبه - ۲۵ اردیبهشت - ۱۴۰۳
  • برابر با : 7 - ذو القعدة - 1445
  • برابر با : Tuesday - 14 May - 2024
4

دومین نمایشگاه بین المللی صنعت دام ، طیور و آبزیان آغاز بکار کرد

  • کد خبر : 5749
  • ۳۰ بهمن ۱۳۹۳ - ۹:۱۴
دومین نمایشگاه بین المللی صنعت دام ، طیور و آبزیان آغاز بکار کرد

دومین نمایشگاه بین المللی صنعت دام ، طیور ، آبزیان و صنایع وابسته با حضور ۳۰۰ شرکت داخلی و خارجی در محل نمایشگاه های بین المللی کیش آغاز بکار کرد به گزارش خبرنگار ایرنا ، در این نمایشگاه که شامگاه چهارشنبه با حضور محمد محب خدایی معاون گردشگری سازمان منطقه آزاد کیش ،جمال الدین جاویدی […]

dam_toyoor_abzi_shilat_keshavarziدومین نمایشگاه بین المللی صنعت دام ، طیور ، آبزیان و صنایع وابسته با حضور ۳۰۰ شرکت داخلی و خارجی در محل نمایشگاه های بین المللی کیش آغاز بکار کرد
به گزارش خبرنگار ایرنا ، در این نمایشگاه که شامگاه چهارشنبه با حضور محمد محب خدایی معاون گردشگری سازمان منطقه آزاد کیش ،جمال الدین جاویدی معاون بهداشتی و پیشگیری سازمان دامپزشکی کشور، حبیب امینی اسفیدواجانی مدیر کل دفتر امور طیور ، جمعی از معاونین و مدیران برگزار شد ۵۰ شرکت خارجی از کشورهای مختلف و ۲۵۰ شرکت داخلی توانمندی های خود در این عرصه را به نمایش گذاشته اند .

این رویداد اقتصادی بر اساس اهداف کلان سیاسی و اقتصادی کشور برگزار شده و فرصت تجاری مناسبی برای فعالیت دست اندرکاران این عرصه برای ارائه توانمندی های خود است.

مقابله با تحریم ها، خروج از رکود تورمی و ایجاد زمینه ای برای فروش محصولات دامی، افزایش صادرات و کسب سهم بازار ایران از کشورهای منطقه و بین المللی از جمله اهداف برگزاری این نمایشگاه است .

نمایندگانی از دامپزشکی های کشور هلند، اتحادیه دامداران کشور نیجریه، هیات های منتخب سازمان توسعه و تجارت افغانستان، مدیران کل حوزه عراق، مدیران شرکت های دامپروری پاکستان، هیات های تجاری و اقتصادی از کشورهای آسیای میانه در این نمایشگاه حضور دارند .

همچنین نمایندگان و کارشناسانی از فرانسه، اتریش، آلمان، چین، سوریه، قطر ، روسیه ، هند و ارمنستان و ۱۵ شرکت از آمریکا در این نمایشگاه غرفه دارند و آخرین دستاوردهای خودرا درزمینه قفسه های صنایع مرغداری، تجهیزات، تاسیسات ،ماشین آلات تولید خوراک دام وطیور، ماشین آلات جوجه کشی، صنایع کشتارگاهی، فرآوری وقطعه بندی گوشت، صنایع داروهای دامپزشکی و واکسن ها، اتوماسیون وافزودنی های خوراک دام و طیور ارائه می کنند.

برگزاری سمینارهای تخصصی درخصوص پرورش وتغذیه گله های مرغ گوشتی، بوقلمون، بررسی ومقایسه سیستم های یکپارچه ازتولید تا مصرف درایران وامریکا ، مباحث آبزی پروری وکلاس های پایه درزمینه طیورازبرنامه های جنبی این نمایشگاه است .

علاوه بر معرفی فناوری های این صنعت و تبادل اطلاعات در حوزه تکنولوژی و فناوری ، کارگاهی در زمینه بررسی و مقایسه سیستم های یکپارچه تولید و مصرف گوشت مرغ در ایران و آمریکا برگزار می شود .

کلاس های آموزشی تخصصی در حوزه صنعت مرغداری نیز از برنامه های جنبی این نمایشگاه است.

دومین نمایشگاه بین المللی صنت دام، طیور، آبزیان و صنایع وابسته از ۲۹ بهمن تا اول اسفند در مرکز نمایشگاه های بین المللی کیش در حال برگزاری است.

لینک کوتاه : http://iann.ir/?p=5749

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت پایگاه خبری کشاورزی و منابع طبیعی در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • در صورت مشاهده پیام های غیر اخلاقی توسط پلیس فتا پیگیری میشه
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با موضوع باشد منتشر نخواهد شد.