• امروز : یکشنبه - ۳۰ اردیبهشت - ۱۴۰۳
  • برابر با : 12 - ذو القعدة - 1445
  • برابر با : Sunday - 19 May - 2024
3

دانشگاه های سبز معرفی می شوند

  • کد خبر : 17775
  • ۲۸ آذر ۱۳۹۵ - ۱۳:۰۶
دانشگاه های سبز معرفی می شوند

مراسم بزرگداشت هفته ملی پژوهش و فناوری و معرفی دانشگاه های سبز در سازمان حفاظت محیط زیست روز سه شنبه ۳۰ آذر ماه در پارک پردیسان برگزار می شود. به گزارش خبرگزاری کشاورزی و منابع طبیعی(IANN) از پایگاه اطلاع رسانی سازمان حفاظت محیط زیست، صدرالدین علیپور سرپرست دفتر پژوهش و توسعه فناوری های محیط زیست در […]

مراسم بزرگداشت هفته ملی پژوهش و فناوری و معرفی دانشگاه های سبز در سازمان حفاظت محیط زیست روز سه شنبه ۳۰ آذر ماه در پارک پردیسان برگزار می شود.
به گزارش خبرگزاری کشاورزی و منابع طبیعی(IANN) از پایگاه اطلاع رسانی سازمان حفاظت محیط زیست، صدرالدین علیپور سرپرست دفتر پژوهش و توسعه فناوری های محیط زیست در این خصوص گفت: شروع فرآیند انتخاب پژوهشگران و فناوران برتر و انتخاب دانشگاه های سبز در سازمان از شهریور ماه سال جاری با دریافت آئین نامه های مربوطه از وزارت علوم، تحقیقات و فناوری آغاز شد.
وی افزود: در این راستا فراخوان مربوطه برای دفاتر ستادی و ادارات کل محیط زیست استان ها ارسال و در طی مهلت تعیین شده، مدارک ۲۳ نفر از ۹ استان و حوزه ستادی دریافت و پس از بررسی های اولیه در طی سه جلسه درکمیته علمی انتخاب پژوهشگران و فناوران برتر سازمان مورد بررسی و انتخاب قرار گرفت.
*** معرفی دانشگاه سبز
به گفته علیپور، در همین فرآیند براساس هماهنگی های انجام شده با وزارت علوم، تحقیقات و فناوری در راستای اجرای مفاد تفاهم نامه همکاری فی مابین برای انتخاب و معرفی دانشگاه سبز، دستورالعمل دانشگاه سبز و فرم های مربوطه برای استان ها ارسال و با هماهنگی ادارات کل محیط زیست استان ها، نسبت به دریافت و ممیزی اولیه مدارک و بازدید از دانشگاه ها اقدام شد.
مشاور رییس سازمان حفاظت محیط زیست خاطر نشان کرد: سپس نتایج توسط کمیته علمی در ستاد بررسی و دانشگاه های برتر در این حوزه انتخاب شدند که روز سه شنبه ۳۰ آذر ۱۳۹۵ طی مراسم بزرگداشت هفته پژوهش و فناوری به همراه پژوهشگران و فناوران برتر سازمان مورد تقدیر قرار خواهند گرفت.

لینک کوتاه : http://iann.ir/?p=17775

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 1در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۱
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت پایگاه خبری کشاورزی و منابع طبیعی در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • در صورت مشاهده پیام های غیر اخلاقی توسط پلیس فتا پیگیری میشه
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با موضوع باشد منتشر نخواهد شد.