• امروز : شنبه - ۲۹ اردیبهشت - ۱۴۰۳
  • برابر با : 11 - ذو القعدة - 1445
  • برابر با : Saturday - 18 May - 2024
2
دبیر کمیته فنی صدور مجوزهای زیست محیطی:

خودروسازان وقت می‌خرند تا سود بیشتری کسب کنند

  • کد خبر : 25964
  • ۰۷ اردیبهشت ۱۳۹۹ - ۲۰:۱۹
خودروسازان وقت می‌خرند تا سود بیشتری کسب کنند

اشجعی با اشاره به نامه نگاری مجدد خودروسازان برای تعویق مهلت ارتقای کیفیت خودروهای تولیدی به استاندارد یورو ۵ گفت: خودروسازان تنها به دنبال خریدن وقت و سود بیشتر هستند. به گزارش پایگاه خبری کشاورزی و منابع طبیعی (IANN)، بهزاد اشجعی دبیر کمیته فنی صدور مجوزهای زیست محیطی سازمان حفاظت محیط زیست از مهلت خواهی مجدد خودروسازان […]

اشجعی با اشاره به نامه نگاری مجدد خودروسازان برای تعویق مهلت ارتقای کیفیت خودروهای تولیدی به استاندارد یورو ۵ گفت: خودروسازان تنها به دنبال خریدن وقت و سود بیشتر هستند.

به گزارش پایگاه خبری کشاورزی و منابع طبیعی (IANN)، بهزاد اشجعی دبیر کمیته فنی صدور مجوزهای زیست محیطی سازمان حفاظت محیط زیست از مهلت خواهی مجدد خودروسازان برای تعویق ارتقای کیفیت آلایندگی خودروها به استاندارد یورو ۵ خبر داد.

وی با اشاره به نامه‌نگاری های چندین باره خودروسازان و وزیر صمت برای مهلت خواهی مجدد و تعویق ارتقای کیفیت خودروهای تولیدی به استاندارد یورو ۵، اظهار داشت: خودرو سازان ۷ سال است برای ارتقای کیفیت خود زمان خریده‌اند.
دبیر کمیته فنی صدور مجوزهای زیست محیطی سازمان حفاظت محیط زیست با اشاره به اینکه در سال ۹۲ خودروسازان به ارتقای کیفیت خودروها بر مبنای استاندارد یورو ۴ اقدام کرده‌اند، یادآور شد: بر طبق قانون ارتقای کیفیت به استاندارد یورو ۵ باید در سال ۹۴ اتفاق می‌افتاد و در این مدت ۵ سال دائماً بهانه تراشی می‌کنند.

وی با بیان اینکه طرح مشکلاتی از قبیل کیفیت پایین سوخت تولیدی، تحریم و قیمت کاتالیست بهانه‌های خودروسازان بوده که از سوی کارشناسان و نهادهای مسئول بارها نقد شده است، گفت: محیط زیست به طور کامل مطمئن شده که خودروسازان فقط می‌خواهند وقت بخرند تا با تولید خودروهای با استاندارد پایین‌تر سود بیشتری ببرند.

اشجعی با اشاره به اینکه محیط زیست در خصوص مهلت‌خواهی مجدد خودروسازان به مدت ۳ ماه دیگر مخالفت خود را اعلام کرده است، اظهار داشت: وقتی از ۳ ماه صحبت می‌کنند یعنی می‌خواهند یکسال دیگر هم ارتقا را به تعویق بیاندازند.

لینک کوتاه : http://iann.ir/?p=25964

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت پایگاه خبری کشاورزی و منابع طبیعی در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • در صورت مشاهده پیام های غیر اخلاقی توسط پلیس فتا پیگیری میشه
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با موضوع باشد منتشر نخواهد شد.