• امروز : دوشنبه - ۲۴ اردیبهشت - ۱۴۰۳
  • برابر با : 6 - ذو القعدة - 1445
  • برابر با : Monday - 13 May - 2024
3

خدمات شبکه تعاون روستایی استان فارس در توزیع آرد روستایی

  • کد خبر : 26500
  • ۱۰ مرداد ۱۳۹۹ - ۱۵:۰۵
خدمات شبکه تعاون روستایی استان فارس در توزیع آرد روستایی
مدیر سازمان تعاون روستایی استان فارس از توزیع بیش از ۱۲ هزار تن آرد در ۴ ماهه اول سال جاری توسط شبکه تعاون روستایی استان فارس خبر داد.

مدیر سازمان تعاون روستایی استان فارس از توزیع بیش از ۱۲ هزار تن آرد در ۴ ماهه اول سال جاری توسط شبکه تعاون روستایی استان فارس خبر داد.
به گزارش پایگاه خبری کشاورزی و منابع طبیعی (IANN) به نقل از روابط عمومی سازمان تعاون روستایی فارس: هدایت اله رحیمی گفت: یکی از مهمترین اهداف شبکه تعاون روستایی خدمات رسانی به اعضاء تعاونی و روستاییان است و به همین منظور در ۴ ماهه ابتدای سال جاری ۹ هزار و ۳۵ تن آرد خانه پز روستایی و ۳ هزار و سه تن آرد خبازی در مناطق روستایی استان فارس توزیع کرده است.
مدیر سازمان تعاون روستایی تصریح کرد: توزیع این میزان آرد به منظور حمایت هرچه بهتر از قشر زحمتکش جامعه و کاهش رفت و آمد روستاییان به مرکز شهر و بخش های تابعه در راستای صرفه جویی در وقت، هزینه و کمک به معیشت روستاییان انجام شده است و توزیع آرد تا پایان سال ادامه خواهد داشت.
رحیمی با بیان اینکه: این شرکت‌ها با بهره‌گیری از موقعیت خود با انجام فعالیت‌های حمایتی در راستای توسعه روستا و خدمات رسانی به  جامعه روستایی گام برمی دارند تصریح کرد: هم اکنون شبکه تعاون روستایی استان فارس در راستای تحقق شعار جهش تولید با تغییر رویکرد از توزیع آرد به شکل سنتی، به سمت توزیع از طریق سامانه حرکت کرده است افزود: با یاری خداوند و با توجه به  روند رو به پیشرفت برنامه نویسی سامانه ی توزیع و نظارت الکترونیکی آرد روستایی به نظر میرسد این سامانه در شهریورماه به بهره برداری برسد.
به گفته این مقام مسئول اجرای توزیع این طرح؛ این کالای اساسی با نظارت کامل به دست مصرف کنندگان نهایی خواهد رسید و کنترل قیمت و میزان سهمیه ها بصورت یکسان در سراسر استان انجام خواهد شد.

لینک کوتاه : http://iann.ir/?p=26500

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت پایگاه خبری کشاورزی و منابع طبیعی در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • در صورت مشاهده پیام های غیر اخلاقی توسط پلیس فتا پیگیری میشه
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با موضوع باشد منتشر نخواهد شد.