• امروز : دوشنبه - ۲۴ اردیبهشت - ۱۴۰۳
  • برابر با : 6 - ذو القعدة - 1445
  • برابر با : Monday - 13 May - 2024
1

حکم قاضی گلستانی برای متخلف محیط زیستی/ آموزش محیط بانی

  • کد خبر : 14527
  • ۱۳ دی ۱۳۹۴ - ۱۵:۵۲
حکم قاضی گلستانی برای متخلف محیط زیستی/ آموزش محیط بانی

صدور حکم جالب یک قاضی دوستدار محیط زیست درگلستان برای جوانی که مرتکب تخلف محیط زیستی شده بود، موج تازه ای را در مسیر حفاظت از محیط زیست در این منطقه بوجود آورد. به گزارش پایگاه خبری کشاورزی و منابع طبیعی(IANN)، از محیط زیست گلستان در پرونده تخلف این شخص، قاضی به جای صدور حکم زندان، […]

dadgah_hoghoogh_edalat_dadgostariصدور حکم جالب یک قاضی دوستدار محیط زیست درگلستان برای جوانی که مرتکب تخلف محیط زیستی شده بود، موج تازه ای را در مسیر حفاظت از محیط زیست در این منطقه بوجود آورد.
به گزارش پایگاه خبری کشاورزی و منابع طبیعی(IANN)، از محیط زیست گلستان در پرونده تخلف این شخص، قاضی به جای صدور حکم زندان، حکمی محیط زیستی صادر کرد.
متخلف این پرونده به مباشرت در عرضه و فروش ۳۲ قطعه پرنده کوکر و قمری اقدام کرده بود و در دادگاه بدوی شهرستان گمیشان محکوم به تحمل شش ماه حبس تعزیری شد.
این پرونده بااعتراض متهم به دادگاه تجدید نظر استان گلستان ارسال و این دادگاه با بررسی پرونده و توجه به جمیع جهات و اعمال تخفیف حکم حبس وی را به مدت یک سال معلق و او را مکلف کرد که برای آشنایی بیشتر با چگونگی حفاظت محیط زیست، هفته ای یک روز برای آموزش محیط بانی و نیز شناخت آثار مخرب شکارغیرمجاز در اداره حفاظت محیط زیست بندرترکمن و گمیشان حاضر شده و پس از یادگیری این موارد نسبت به آموزش آن به دیگران در محل اقامت خود اقدام نماید.
در بخشی از این حکم آمده است که این رای دادگاه با هماهنگی و نظارت کامل مامورین حفاظت محیط زیست بندرترکمن و گمیشان اجرایی می شود و این اداره موظف است هر دو ماه گزارش اقدامات انجام شده را به دادگاه ارائه کند.
گمیشان با افزون بر ۶۰ هزار نفر در شمال غرب استان گلستان واقع است.
منابع آبی ، آبگیرها و تالاب بین المللی این شهرستان مامن بسیاری از پرندگان بومی و مهاجر بویژه در این فصل از سال است.

لینک کوتاه : http://iann.ir/?p=14527

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت پایگاه خبری کشاورزی و منابع طبیعی در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • در صورت مشاهده پیام های غیر اخلاقی توسط پلیس فتا پیگیری میشه
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با موضوع باشد منتشر نخواهد شد.