• امروز : شنبه - ۲۹ اردیبهشت - ۱۴۰۳
  • برابر با : 11 - ذو القعدة - 1445
  • برابر با : Saturday - 18 May - 2024
4

جشنواره صنایع دستی روستایی و عشایر آغاز شد

  • کد خبر : 3720
  • ۰۵ آذر ۱۳۹۳ - ۹:۲۳

مدیر اجرایی جشنواره صنایع دستی روستایی و عشایری و دست‌ بافته‌های عشایر ایران، گفت: این جشنواره از ۴ تا ۷ آذرماه از ساعت ۱۵ تا ۲۱ در موزه فرش ایران دایر است.  به گزارش خبرگزاری فارس به نقل از روابط عمومی جشنواره صنایع دستی روستایی و عشایری و دست بافته‌های عشایر ایران، جعفر یعقوبی مدیر اجرایی این […]

مدیر اجرایی جشنواره صنایع دستی روستایی و عشایری و دست‌ بافته‌های عشایر ایران، گفت: این جشنواره از ۴ تا ۷ آذرماه از ساعت ۱۵ تا ۲۱ در موزه فرش ایران دایر است. 

به گزارش خبرگزاری فارس به نقل از روابط عمومی جشنواره صنایع دستی روستایی و عشایری و دست بافته‌های عشایر ایران، جعفر یعقوبی مدیر اجرایی این جشنواره، گفت: جشنواره صنایع دستی روستایی و عشایری و دست بافته‌های عشایر ایران از چهارم تا هفتم آذرماه در موزه فرش ایران دایر است.

وی افزود: این جشنواره در فضایی به مساحت ۲ هزار متر مربع با ۳۵ غرفه از ساعت ۱۵ تا ۲۱ برگزار می‌شود.

مدیراجرایی جشنواره صنایع دستی روستایی و عشایری و دست بافته‌های عشایران ایران تصریح کرد: شرکت‌کنندگانی از مناطق دارای صنایع دستی و دست بافت‌های ایرانی از جمله کرمان، قم، تبریز، تهران، همدان، اصفهان، شیراز، گرگان و مشهد مقدس در جشنواره حضور دارند.

جعفری افزود: صنایع دستی، فرش دستباف، تابلو فرش، گلیم، گبه، پته و بافته‌های دستی ایرانی در این جشنواره عرضه می‌شود.

وی افزود: تخفیف ۵ تا ۱۰ درصدی برای این جشنواره در نظر گرفته شده است.

جعفری استقبال مردم از برگزاری چنین جشنواره‌هایی را مطلوب ارزیابی کرد و گفت: با توجه به این استقبال جشنواره صنایع دستی روستایی و عشایری و دست بافته‌های عشایر ایران از نظر فضا، تعداد شرکت کننده و محصولات از کیفیت بهتری برخوردار است.

مدیر اجرایی جشنواره صنایع دستی روستایی و عشایری و دست بافته‌های عشایر ایران تصریح کرد: جشنواره صنایع دستی روستایی و عشایری و دست بافته‌های عشایر ایران با هدف بالا بردن سطح آگاهی، کاهش واسطه‌گری و ارائه مستقیم کالا توسط بافنده و مشاوره در زمینه قیمت، مکان مناسب و امن برای معرفی صنایع دستی و فرش دستباف ایرانی برگزار شده است.

لینک کوتاه : http://iann.ir/?p=3720

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت پایگاه خبری کشاورزی و منابع طبیعی در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • در صورت مشاهده پیام های غیر اخلاقی توسط پلیس فتا پیگیری میشه
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با موضوع باشد منتشر نخواهد شد.