• امروز : پنج شنبه - ۲۷ اردیبهشت - ۱۴۰۳
  • برابر با : 9 - ذو القعدة - 1445
  • برابر با : Thursday - 16 May - 2024
0

جزئیات وام”گردوغبار”به خوزستان ابلاغ نشد

  • کد خبر : 11815
  • ۳۱ تیر ۱۳۹۴ - ۱۱:۴۳
جزئیات وام”گردوغبار”به خوزستان ابلاغ نشد

مدیرکل مدیریت بحران خوزستان گفت: جزئیات اعطای تسهیلات گرد و غبار به شهروندان هنوز ابلاغ نشده است. به گزارش پایگاه خبری کشاورزی و منابع طبیعی(IANN) به نقل از ایسنا؛ هاشم بالدی، اظهار کرد: تخصیص اعتبارات بانکی با سود نازل به شهروندان به منظور مصون‌سازی محل زندگی آنها از سوی ستاد مقابله با پدیده گرد و غبار […]

gard_ghobar_gardoghobar_rizgardمدیرکل مدیریت بحران خوزستان گفت: جزئیات اعطای تسهیلات گرد و غبار به شهروندان هنوز ابلاغ نشده است.

به گزارش پایگاه خبری کشاورزی و منابع طبیعی(IANN) به نقل از ایسنا؛ هاشم بالدی، اظهار کرد: تخصیص اعتبارات بانکی با سود نازل به شهروندان به منظور مصون‌سازی محل زندگی آنها از سوی ستاد مقابله با پدیده گرد و غبار سازمان محیط زیست کشور، پیگیری و در دولت تصویب شده ولی جزئیات آن هنوز به دست ما نرسیده است.

وی افزود: در این زمینه، مبلغ ۲۴ میلیارد تومان اعتبار برای استان خوزستان در نظر گرفته شده اما هنوز نهایی نشده است. جزئیات این تسهیلات مانند نحوه تخصیص، تضمین و چگونگی بازپرداخت و محل اعتبار هنوز مشخص نشده و در صورت نهایی شدن توسط بانک مرکزی اجرایی خواهد شد.

بالدی عنوان کرد: مدیریت بحران خوزستان به صورت مرتب با اداره‌کل هواشناسی استان در ارتباط است تا در صورت بروز حادثه​ای، اقدامات به موقع انجام شود.

وی درباره میزان آمادگی استان خوزستان در بروز حوادث احتمالی طوفان و گردوخاک، افزود: هلال احمر، اورژانس‌ها و اداره‌کل هواشناسی خوزستان آمادگی و هماهنگی کاملی با هم دارند. البته با توجه به ارتباط مرتب با سازمان هواشناسی، شرایط بسیار بد جوی مانند آن‌چه که اخیرا در تهران موجب ایجاد خسارت​های زیاد جانی و مالی شد، برای استان خوزستان پیش​بینی نمی​شود.

مدیرکل مدیریت بحران خوزستان تصریح کرد: با توجه به کمبود میزان آب در سطح استان خوزستان، در صورت بارندگی بیش از حد هم احتمال جاری شدن سیل در خوزستان کم است.

روز گذشته مدیرملی ستاد مقابله با پدیده گرد و غبار سازمان حفاظت محیط زیست، از تخصیص اعتبارات بانکی با سود نازل به شهروندان استان‌های سیستان و بلوچستان و خوزستان به منظور مصون سازی محل زندگی آنها خبر داده بود.

لینک کوتاه : http://iann.ir/?p=11815

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت پایگاه خبری کشاورزی و منابع طبیعی در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • در صورت مشاهده پیام های غیر اخلاقی توسط پلیس فتا پیگیری میشه
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با موضوع باشد منتشر نخواهد شد.