• امروز : چهارشنبه - ۲۶ اردیبهشت - ۱۴۰۳
  • برابر با : 8 - ذو القعدة - 1445
  • برابر با : Wednesday - 15 May - 2024
1

جزئیات درگیری فوتبالیست ملی پوش سپاهان اصفهان با محیط بانان محیط زیست

  • کد خبر : 1540
  • ۱۷ شهریور ۱۳۹۳ - ۱۳:۳۱

یک شکارچی غیرمجاز به همراه یکی از دوستانش با یکی از محیط بانان درگیر و ضمن تهدید وی از محل متواری شده است.  به گزارش خبرگزاری ایانا، در حالی که پرونده کارت های جعلی و معافیت های غیر مجاز برخی ملی پوشان و فوتبالیست ها سوژه این روزهای فوتبال کشورمان شده است، این بار سوژه […]

یک شکارچی غیرمجاز به همراه یکی از دوستانش با یکی از محیط بانان درگیر و ضمن تهدید وی از محل متواری شده است.

 به گزارش خبرگزاری ایانا، در حالی که پرونده کارت های جعلی و معافیت های غیر مجاز برخی ملی پوشان و فوتبالیست ها سوژه این روزهای فوتبال کشورمان شده است، این بار سوژه بدرفتاری و کشیدن سلاح روی محیط بانان در حال انجام وظیفه نیز به کارنامه آن ها اضافه می شود؛ اگرچه شاید با توجه به این که این موضوع به گستردگی موضوع کارت های خدمت جعلی و دور زدن انجام خدمت مقدس سرابزی از سوی آن ها نیست، اما برخورد هوشمندانه دستگاه قضایی با ابن دست رفتارها می تواند موجب شایع شدن این گونه جرایم در فوتبالیست هایی شود که ظاهرا پول کلان دریافتی از باشگاه های غیر خصوصی را صرف تفریح های غیر انسانی و نادیده گرفتن تذکرات محیط بانان  این مرز و بوم هم می کنند.

رئیس روابط عمومی محیط زیست مازندران با بیان اینکه پرونده یکی از فوتبالیست های ملی پوش مازندرانی که هم اکنون در سپاهان اصفهان مشغول بازی است و به دلیل شکار غیرمجاز در دادگاه رامسر درحال بررسی است، گفت: این فوتبالیست به همراه یکی از دوستانش با یکی از محیط بانان درگیر و ضمن تهدید وی از محل متواری شد.

سید محمود هادیان، در تشریح پرونده این شکارچی غیرمجاز که نخواست نام این بازیکن فاش شود، افزود: در تیرماه سال جاری محیط بانان یگان حفاظت محیط زیست رامسر در حین گشت زنی در ارتفاعات این شهرستان (منطقه کوهستانی لپاسر) با این فوتبالیست و یکی دیگر از همراهانش که هر دو مجهز به سلاح گلوله زنی دوربین دار بودند برخورد و از آنان درخواست مدارک حمل سلاح کردند که شکارچیان با تهدید اسلحه علیه محیط بانان از محل متواری شدند.

وی با اشاره به این که در این خصوص پرونده ای تشکیل و در محاکم قضایی آن شهرستان در حال رسیدگی است، افزود: کشیدن سلاح بر روی محیط بانان در حال انجام وظیفه، جرم محسوب می شود و مستوجب پیگرد قانونی است.

محمد رضا نیاستی، رییس اداره محیط زیست شهرستان رامسر نیز در این رابطه گفت: در سه روز گذشته نیز محیط بانان یگان حفاظت محیط زیست رامسر در گشت زنی های خود در ارتفاعات این شهرستان مجددا با این فوتبالیست و گروهی از شکارچیان همراه وی برخورد کردند که در منطقه شکار ممنوع حضور داشتند.

وی افزود: همچنین روز یکشنبه هفته جاری یکی از ماموران یگان حفاظت شهرستان رامسر که در برخورد با همان فوتبالیست مشهور تیم ملی حضور داشته در حال تردد در خیابان به همراه فرزند سه ساله اش بوده که ناگهان مورد ضرب و شتم سه نفر از شکارچیان قرار گرفت که جراحاتی به وی وارد و موجب وحشت فرزند خردسالش شدند.

نیاستی از مقامات قضایی استان و شهرستان رامسر خواست تا با رسیدگی جدی و سریع به این پرونده، از محیط بانان پرتلاش و زحمتکش که با پایین ترین دستمزد از مواهب الهی و طبیعی کشور حفاظت می کنند، حمایت قانونی و با متخلفان به شدت برخورد کنند.

بنابر گزارش ایانا، در حالی چنین خبر ناگواری آن هم یک روز پس از روز محیط بان اعلام می شود که گویا این ملی پوش مازندرانی تیم فوتبال “سپاهان اصفهان” به یاد ندارد وقتی بینندگان پرشمار سریال نوروزی «پایتخت ۳» در بهار امسال با مشکلات و خطراتی که محیط بانان را تهدید می‌کند، از دریچه سخنان «بهبود فریبا»، کاراکتر محبوب محیط بان سریال یاد شده آشنا می‌شدند و درست زمانی که محیط بانان احساس می‌کردند بغض نهفته در گلویشان در دیالوگ‌های یکی از شخصیت‌های این سریال شکسته شده و جدی‌ترین انتقاداتشان لابه‌لای سخنان طنز گفته می‌شود، امروز خبر برسد ملی پوشی روی محیط بانان در حال انجام وظیفه سلاح هم بکشد./

لینک کوتاه : http://iann.ir/?p=1540

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت پایگاه خبری کشاورزی و منابع طبیعی در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • در صورت مشاهده پیام های غیر اخلاقی توسط پلیس فتا پیگیری میشه
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با موضوع باشد منتشر نخواهد شد.