• امروز : شنبه - ۱۵ اردیبهشت - ۱۴۰۳
  • برابر با : 26 - شوال - 1445
  • برابر با : Saturday - 4 May - 2024
3
بهجت‌حقيقي خبر داد:

جذب کارآفرینان کشاورزی به عنوان مدیر عامل تعاونی‌های روستایی در فارس

  • کد خبر : 22375
  • ۰۱ اردیبهشت ۱۳۹۷ - ۱۹:۴۹
جذب کارآفرینان کشاورزی به عنوان مدیر عامل تعاونی‌های روستایی در فارس

رئیس سازمان تعاون روستایی استان فارس از جذب و بکارگیری تعدادی از کارآفرینان و فارغ‌التحصیلان رشته‌های مختلف کشاورزی به عنوان مدیر عامل تعدادی از شرکت‌های تعاونی این سازمان خبر داد. به گزارش خبرگزاری کشاورزی و منابع طبیعی(IANN) به نقل از ایسنا؛ احد بهچت حقیقی گفت: طی هماهنگی‌های انجام شده با دانشگاه‌ها مقرر شده که تعدادی از کارآفرینان و […]

رئیس سازمان تعاون روستایی استان فارس از جذب و بکارگیری تعدادی از کارآفرینان و فارغ‌التحصیلان رشته‌های مختلف کشاورزی به عنوان مدیر عامل تعدادی از شرکت‌های تعاونی این سازمان خبر داد.

به گزارش خبرگزاری کشاورزی و منابع طبیعی(IANN) به نقل از ایسنا؛ احد بهچت حقیقی گفت: طی هماهنگی‌های انجام شده با دانشگاه‌ها مقرر شده که تعدادی از کارآفرینان و فارغ‌التحصیلان که عضویت سازمان نظام مهندسی کشاورزی را دارا هستند، در تعدادی از شرکت‌ها مشغول به کار شوند.

بهجت‌حقیقی با بیان اینکه این مهم جهت اشتغال بیشتر جوانان تحصیلکرده در دستور کار قرار گرفته است، خاطرنشان کرد: سطوح جذب افراد علاوه بر مجامع علمی، شامل شرکت‌های دانش‌بنیان استان فارس نیز می‎شود.

وی با تصریح بر اینکه شبکه تعاون روستایی براساس پتانسیل و ظرفیت‌ها، برنامه‌ای عملیاتی منطبق بر کیفیت را در سال ۹۷ به عنوان اولویت مهم در دستور کار قرار داده، افزود: کیفیت کالای ایرانی، مهمترین محور این برنامه عملیاتی خواهد بود.

رئیس سازمان تعاون روستایی استان فارس با یادآوری این موضوع که در سال جاری به دنبال افزایش کیفیت مطلوب در راستای تحقق شعار سال هستیم، عنوان کرد: امنیت غذایی و تولید غذای سالم، اولویت نخست ما در تحقق شعار سال خواهد بود.

بهجت‌حقیقی ترغیب کشاورزان به تولید محصولات ارگانیک را از جمله چشم‌اندازهای سال ۹۷ سازمان متبوع خود اعلام کرد و گفت: علاوه بر این امر، افزایش ارزش افزوده از طریق ایجاد صنایع فرآوری‌های استان به وی‍ژه در شهرستان‌های هدف، از اولویت‌هایی هستند که در سال جدید به آنها پرداخته می‌شود.

وی به شرایط فعلی استان فارس و خشکسالی‌های مستمری که سال‌های اخیر تداوم یافته اشاره و تصریح کرد: افزایش بهره‌وری در این مقطع از زمان در استانی که پایه اشتغال آن کشاورزی بوده، از مهمترین راهکارها جهت برون‌رفت از وضعیت فعلی محسوب می‌شود، لذا تولید محصولات کم‌آبر و منطبق با خشکی که کمترین میزان مصرف آب را داشته باشند همراه با الگوی کشت صحیح و مدیریت منابع آبی در تعاونی‌های روستایی استان دنبال خواهد شد.

لینک کوتاه : http://iann.ir/?p=22375

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت پایگاه خبری کشاورزی و منابع طبیعی در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • در صورت مشاهده پیام های غیر اخلاقی توسط پلیس فتا پیگیری میشه
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با موضوع باشد منتشر نخواهد شد.