• امروز : یکشنبه - ۳۰ اردیبهشت - ۱۴۰۳
  • برابر با : 12 - ذو القعدة - 1445
  • برابر با : Sunday - 19 May - 2024
1

توجه ویژه دولت به منابع طبیعی در لایحه بودجه سال ۹۶

  • کد خبر : 17506
  • ۲۲ آذر ۱۳۹۵ - ۱۵:۲۴
توجه ویژه دولت به منابع طبیعی در لایحه بودجه سال ۹۶

معاون برنامه ریزی و توسعه مدیریت سازمان جنگل ها، مراتع و آبخیزداری کشور اعلام کرد: دولت در لایحه بودجه سال ۱۳۹۶ توجه ویژه ای به منابع طبیعی داشته است. به گزارش خبرگزاری کشاورزی و منابع طبیعی(IANN) از سازمان جنگل ها ، مراتع و آبخیزداری کشور، مصطفی کیاکجوری افزود: اعتبارات تملک دارایی های سازمان جنگل ها […]

معاون برنامه ریزی و توسعه مدیریت سازمان جنگل ها، مراتع و آبخیزداری کشور اعلام کرد: دولت در لایحه بودجه سال ۱۳۹۶ توجه ویژه ای به منابع طبیعی داشته است.
به گزارش خبرگزاری کشاورزی و منابع طبیعی(IANN) از سازمان جنگل ها ، مراتع و آبخیزداری کشور، مصطفی کیاکجوری افزود: اعتبارات تملک دارایی های سازمان جنگل ها در سال ۱۳۹۶ نسبت به سال ۱۳۹۵ از رشدی معادل ۱۰۵ درصدی در لایحه بودجه برخوردار شده است.
به گفته وی، بودجه تملک دارایی سازمان جنگل ها در سال جاری ۶۲۶ میلیارد تومان بوده که این رقم در لایحه بودجه سال آینده به یک هزارو ۲۸۶ میلیارد تومان افزایش یافته است.
وی اظهار داشت: در بودجه منابع طبیعی سال ۱۳۹۶ یک ردیف ویژه به مبلغ ۱۰ میلیارد تومان به اطفای حریق جنگل ها و مراتع و ۲۰۰ میلیارد تومان نیز برای خرید مالچ های نفتی جهت مقابله با پدیده بیابان زایی اختصاص یافته است.
کیاکجوری همچنین به افزایش اعتبارات در بخش آبخیزداری اشاره کرد و گفت: اعتبارات آبخیزداری در سال جاری حدود ۲۲۰ میلیارد تومان بوده و این رقم برای سال آینده به ۵۱۰ میلیارد رسیده که از رشد معادل ۱۳۱درصدی برخوردار شده است.
معاون برنامه ریزی و مدیریت منابع انسانی سازمان جنگل ها افزود: در حوزه بیابان زدایی در کشور علاوه بر اختصاص ۲۰۰ میلیارد تومان به خرید مالچ های نفتی، حدود ۱۹۰ میلیارد تومان به برنامه بیابان زدایی و مقابله با ریزگرد ها با منشا داخلی تعلق گرفته که این رقم نسبت به سال گذشته ۹۰ درصد رشد داشته است.

لینک کوتاه : http://iann.ir/?p=17506

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 1در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۱
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت پایگاه خبری کشاورزی و منابع طبیعی در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • در صورت مشاهده پیام های غیر اخلاقی توسط پلیس فتا پیگیری میشه
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با موضوع باشد منتشر نخواهد شد.