• امروز : دوشنبه - ۱۰ اردیبهشت - ۱۴۰۳
  • برابر با : 21 - شوال - 1445
  • برابر با : Monday - 29 April - 2024
5

توافق هسته‌ای دست دلالان بازار کشاورزی را کوتاه می‌کند

  • کد خبر : 11557
  • ۲۴ تیر ۱۳۹۴ - ۹:۳۹
توافق هسته‌ای دست دلالان بازار کشاورزی را کوتاه می‌کند

توافق هسته‌ای و بازشدن بازار‌های اروپا و آمریکا در زمینه‌ی محصولات کشاورزی و نهاده‌های دامی باعث می‌شود تا دست دلالان از بازار خوراک دام و طیور کوتاه شود و ثبات بیشتری در آن به وجود بیاید. به گزارش پایگاه خبری کشاورزی و منابع طبیعی(IANN) به نقل از ایسنا، حبیب رهبر صفا دبیر اجرایی سیزدهمین نمایشگاه بین‌المللی […]

keshavarzi_paydar_zeraatتوافق هسته‌ای و بازشدن بازار‌های اروپا و آمریکا در زمینه‌ی محصولات کشاورزی و نهاده‌های دامی باعث می‌شود تا دست دلالان از بازار خوراک دام و طیور کوتاه شود و ثبات بیشتری در آن به وجود بیاید.

به گزارش پایگاه خبری کشاورزی و منابع طبیعی(IANN) به نقل از ایسنا، حبیب رهبر صفا دبیر اجرایی سیزدهمین نمایشگاه بین‌المللی صنعت دام، طیور، آبزیان و صنایع وابسته – با بیان مطلب فوق، افزود: دولت همواره سیاست خود در روابط بین‌الملل را بر مبنای تعامل سازنده قرار داده است و این مذاکرات فرصت خوبی ایجاد خواهد کرد تا بستر‌های تجاری برای کشور فراهم شود و تولیدات صنعت دام، طیور و آبزیان و بازرگانی آن در بازار جهانی توسعه یابد.

وی افزود: این توافق هسته‌ای و برداشته شدن تحریم‌ها می‌تواند در شکستن انحصار بازار نهاده‌های دامی و رقابتی‌شدن آن موثر باشد که باعث می‌شود از نظر تعادل قیمت به وضعیت باثبات‌تری نسبت به گذشته دست یابیم و دست دلالان از این بازار کوتاه شود، چرا که می‌توان تا پنج شش ماه آینده رونق بیشتری در چشم‌انداز این بازار مشاهده کرد.

دبیر اجرایی سیزدهمین نمایشگاه بین‌المللی صنعت دام، طیور، آبزیان و صنایع وابسته ادامه داد: طی یکسال گذشته براساس نمودارهای منتشر شده در منابع معتبر قیمت نهادهای دامی روند صعودی داشته که تاثیر نامناسبی روی محصولات دام و طیور داشته است، اما اگر ثبات به بازار نهاده‌های دامی برگردد می‌تواند آرامش را به تولید محصولات دام و طیور در کشور بازگرداند.

رهبر صفا گفت: سیزدهمین نمایشگاه بین‌المللی صنعت دام، طیور، آبزیان و صنایع وابسته از سی‌ام تیرماه تا دوم مرداد‌ماه امسال در تبریز و با حضور بیش از ۲۰۰ شرکت داخلی و ۵۰ شرکت‌کننده خارجی از کشور‌های آلمان، بلژیک، هلند، پاکستان، ترکیه، چین، جمهوری آذربایجان، عراق، افغانستان و ارمنستان برگزار می‌شود.

لینک کوتاه : http://iann.ir/?p=11557

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت پایگاه خبری کشاورزی و منابع طبیعی در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • در صورت مشاهده پیام های غیر اخلاقی توسط پلیس فتا پیگیری میشه
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با موضوع باشد منتشر نخواهد شد.