• امروز : جمعه - ۱۴ اردیبهشت - ۱۴۰۳
  • برابر با : 25 - شوال - 1445
  • برابر با : Friday - 3 May - 2024
7

تهیه شیوه‌نامه جدید انتخاب همیاران افتخاری محیط زیست

  • کد خبر : 12148
  • ۱۱ مرداد ۱۳۹۴ - ۹:۳۶
تهیه شیوه‌نامه جدید انتخاب همیاران افتخاری محیط زیست

مدیرکل دفتر آموزش و مشارکت‌های مردمی سازمان حفاظت محیط زیست کشور از تهیه شیوه‌نامه جدید برای همیاران افتخاری محیط زیست خبر داد و افزود: از این پس انتخاب همیاران محیط زیست از کانال شبکه‌های زیست محیطی هر استانی انجام خواهد شد. به گزارش پایگاه خبری کشاورزی و منابع طبیعی(IANN)؛ به نقل از ایسنا، درویش در […]

darvish_2مدیرکل دفتر آموزش و مشارکت‌های مردمی سازمان حفاظت محیط زیست کشور از تهیه شیوه‌نامه جدید برای همیاران افتخاری محیط زیست خبر داد و افزود: از این پس انتخاب همیاران محیط زیست از کانال شبکه‌های زیست محیطی هر استانی انجام خواهد شد.

به گزارش پایگاه خبری کشاورزی و منابع طبیعی(IANN)؛ به نقل از ایسنا، درویش در نشست هم اندیشی تشکل‌های زیست محیطی استان، گفت: وضعیت کیفی و کمی تشکل‌های زیست محیطی استان مطلوب است که دلیل اصلی آن را می‌توان اتحاد و همدلی دانست.

وی مهمترین ویژگی یک فعال محیط زیست را نا امید نشدن از هدف خود عنوان کرد و افزود: یک داوطلب و فعال محیط زیست باید پویا بوده و بیشتر استقلال خود را حفظ کرده و در راه اهداف زیست محیطی خود از هیچگونه تلاشی فروگذار نباشد.

مدیر کل دفتر آموزش و مشارکت های مردمی سازمان حفاظت محیط زیست کشور ادامه داد: شبکه محیط زیست باید در سیاست‌های کلان بدون نگاه‌های سیاسی و جناحی نقشه راه ارایه دهد؛ چرا که اگر بودجه کشور در مسیر حفاظت و جلوگیری از آلودگی آب و خاک و هوا صرف شود مطمئناً شاهد تغییر رفتارهای خوبی در حوزه محیط زیست خواهیم بود.

درویش تصریح کرد: هرجا به تشکل‌ها فرصت و زمینه داده شود، بی‌شک بیشترین منافع را برای محیط زیست به همراه داشته است و ما وظیفه داریم سطح دانش تشکل‌ها را با برگزاری کارگاه‌های آموزشی تخصصی بالا ببریم.

ضرورت تشکیل خانه محیط زیست ویژه تشکل‌های زیست محیطی

وی همچنین تشکیل خانه محیط زیست ویژه تشکل‌های زیست محیطی را در هر استانی از ضروریات دانست و بر تشکیل آن در استان‌ها تاکید کرد.

مدیرکل دفتر آموزش و مشارکت‌های مردمی سازمان حفاظت محیط زیست همچنین به مدرسه جامع محیط زیست و مدرسه طبیعت اشاره نمود و گفت: در تلاش هستیم تا بتوانیم هرچه زودتر مدرسه جامع محیط زیست و مدرسه طبیعت را در تمامی استان‌ها راه‌اندازی کنیم.

لینک کوتاه : http://iann.ir/?p=12148

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت پایگاه خبری کشاورزی و منابع طبیعی در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • در صورت مشاهده پیام های غیر اخلاقی توسط پلیس فتا پیگیری میشه
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با موضوع باشد منتشر نخواهد شد.