• امروز : پنج شنبه - ۱۳ اردیبهشت - ۱۴۰۳
  • برابر با : 24 - شوال - 1445
  • برابر با : Thursday - 2 May - 2024
4
معاون منابع انسانی و تحقیقات آبفا اصفهان:

تمایل آب و فاضلاب استان اصفهان به پذیرش نیروی امریه از میان تحصیل‌کرده‌های متخصص مشمول به خدمت سربازی

  • کد خبر : 26865
  • ۰۶ مهر ۱۳۹۹ - ۸:۱۸
تمایل آب و فاضلاب استان اصفهان به پذیرش نیروی امریه از میان تحصیل‌کرده‌های متخصص مشمول به خدمت سربازی
معاون منابع انسانی و تحقیقات شرکت آبفا استان اصفهان گفت: : شرکت آب و فاضلاب استان اصفهان با توجه به ارائه خدمات زیربنایی به مردم ، تمایل دارد از میان تحصیل‌کرده‌های متخصص مشمول به خدمت سربازی، امریه بپذیرد.

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری کشاورزی و منابع طبیعی (IANN) از اصفهان؛ مجتبی قبادیان در مراسم تجلیل از سربازان امریه که همزمان با هفته دفاع مقدس انجام شد با اعلام این خبر اظهار داشت: از سربازان امریه آبفا انتظار می‌رود در واحدهایی که متناسب با تخصص‌شان به کار گرفته شده‌اند، نهایت تلاش خود را به خرج داده و متعهدانه به وظایف‌شان عمل کنند.

 معاون منابع انسانی و تحقیقات شرکت آبفا استان اصفهان بیان کرد: وزارت نیرو یکی از وزارتخانه‌هایی است که از ظرفیت و تخصص افراد مشمول خدمت سربازی، در شرکت‌های تابعه خود بهره‌مند می‌شود.

وی با بیان اینکه سربازانی که دوران خدمت سربازی خود را در شرکت آبفا استان اصفهان طی می‌کنند باید بدانند که این شرکت یکی از قدیمی‌ترین شرکت‌ها در صنعت آبفا است گفت: پس سربازان امریه باید از این فرصت نهایت استفاده را برده و دانش خود را ارتقا دهند.

در ادامه مدیر روابط عمومی و آموزش همگانی شرکت آب و فاضلاب استان اصفهان گفت: نظام جمهوری اسلامی ایران این فرصت را به سربازانی که دارای تخصص لازم هستند داده که در دستگاه‌های مختلف دوران خدمت خود را سپری کنند.

سید اکبر بنی طبا عنوان کرد: شما به عنوان یک نیروی متخصص و تحصیلکرده در شرکت آبفا به شمار می آیید پس از این فرصت استفاده کرده، زمینه های رشد و شکوفایی دانش خود را مهیا نمایید.

جانشین فرمانده بسیج شرکت آبفا استان اصفهان سربازی را زمانی برای خودسازی توصیف کرد و متذکر شد: باید تمام تلاش خود را به خرج دهید که سربازان و مدافعان بسیار خوبی برای نظام جمهوری اسلامی ایران باشید و در راه اعتلای نظام گام بردارید.

احمدرضا نظری خاطر نشان کرد: شرکت آبفا استان اصفهان از جمله دستگاه هایی بود که در دوران دفاع مقدس بسیار خوش درخشید به طوریکه ۱۰ شهید، بیش از ۳۰۰ رزمنده و ۱۳۰ جانباز تقدیم نظام نموده و هم اکنون هم بسیجیان آبفا استان اصفهان در خط مقدم خدمت رسانی به مردم هستند و به عنوان مثال در مهار حوادث غیر مترقبه درسطح کشور حضوری فعال و موثر دارند.

خبرنگار: مدینه صابری

لینک کوتاه : http://iann.ir/?p=26865

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت پایگاه خبری کشاورزی و منابع طبیعی در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • در صورت مشاهده پیام های غیر اخلاقی توسط پلیس فتا پیگیری میشه
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با موضوع باشد منتشر نخواهد شد.