• امروز : دوشنبه - ۱۷ اردیبهشت - ۱۴۰۳
  • برابر با : 28 - شوال - 1445
  • برابر با : Monday - 6 May - 2024
1

تلاش ماموران منابع طبیعی فیروزآباد برای باز پس گیری ۵۷ هزار متربع از اراضی ملی

  • کد خبر : 24700
  • ۰۱ آبان ۱۳۹۸ - ۲۲:۰۰
تلاش ماموران منابع طبیعی فیروزآباد برای باز پس گیری ۵۷ هزار متربع از اراضی ملی

به گزارش پایگاه خبری کشاورزی و منابع طبیعی (IANN) به نقل از روابط عمومی اداره کل منابع طبیعی و آبخیزداری فارس ۵۷ هزار مترمربع از اراضی ملی شهرستان فیروزآباد آزادسازی و به دولت بازگردانده شد. عبد الحمید بهبودی رئیس اداره منابع طبیعی و آبخیزداری شهرستان فیروزآباد از اجرای حکم قلع و قمع بخشی از اراضی ملی پلاک ۱۱۵۰ […]

به گزارش پایگاه خبری کشاورزی و منابع طبیعی (IANN) به نقل از روابط عمومی اداره کل منابع طبیعی و آبخیزداری فارس ۵۷ هزار مترمربع از اراضی ملی شهرستان فیروزآباد آزادسازی و به دولت بازگردانده شد.
عبد الحمید بهبودی رئیس اداره منابع طبیعی و آبخیزداری شهرستان فیروزآباد از اجرای حکم قلع و قمع بخشی از اراضی ملی پلاک ۱۱۵۰ موسوم به “مهکویه” خبر داد و گفت: این حکم بر اساس رأی صادره توسط مقامات قضایی شهرستان و با حضور ماموران پاسگاه انتظامی مهکویه و دیگر مسئولین و ضابطین مربوطه به اجرا درآمد.
وی در تشریح این مساله اظهار داشت: متخلفین با تصرف قطعه زمینی در این بخش از اراضی ملی اقدام به کاشت غیر قانونی درختان انجیر و بادام کرده بودند که با تلاش و هوشیاری ماموران منابع طبیعی ۵۷ هزار متر مربع از این اراضی رفع تصرف و تحت مالکیت دولت قرار گرفت.
رئیس اداره منابع طبیعی و آبخیزداری شهرستان فیروزآباد تصریح کرد: این اراضی با حمایت قاطع دادستان و عوامل نیروی انتظامی شهرستان و پس از دوسال پیگیریهای مداوم قضایی خلع ید و از چنگال متصرفان و سودجویان خارج گردید.
وی همچنین از رسیدگی به پرونده های مختومه سنوات گذشته و اخذ حکم قطعی و آزاد سازی اراضی ملی خبر داد و گفت: در این راستا بر اساس قانون با عوامل تخریب جنگل ها و منابع طبیعی و هر گونه تصرف اراضی ملی بدون اغماض و معطلی برخورد خواهد شد. وی افزود: سامانه شبانه روزی ۱۵۰۴ امداد جنگل و مرتع منابع طبیعی شهرستان آماده پاسخگویی و ثبت گزارشات مردمی در این راستاست.
لینک کوتاه : http://iann.ir/?p=24700

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت پایگاه خبری کشاورزی و منابع طبیعی در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • در صورت مشاهده پیام های غیر اخلاقی توسط پلیس فتا پیگیری میشه
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با موضوع باشد منتشر نخواهد شد.