• امروز : دوشنبه - ۱۰ اردیبهشت - ۱۴۰۳
  • برابر با : 21 - شوال - 1445
  • برابر با : Monday - 29 April - 2024
2
رئيس سازمان تعاون روستايي فارس مطرح کرد:

تسهیل فضای کسب و کار در شبکه تعاونی روستایی فارس

  • کد خبر : 22963
  • ۱۳ مرداد ۱۳۹۷ - ۱۹:۰۴
تسهیل فضای کسب و کار در شبکه تعاونی روستایی فارس

به گزارش پایگاه خبری کشاورزی و منابع طبیعی(IANN) به نقل از روابط عمومی سازمان تعاون روستایی فارس، رئیس سازمان تعاون روستایی فارس با اشاره به فراهم کردن زمینه تسهیل فضای کسب و کار در شبکه تعاونی روستایی این استان، تحقق  این مهم را از جمله رویکردهای اصلی سازمان متبوع خود در سال ۹۷ عنوان کرد. مهندس احد بهجت حقیقی […]

به گزارش پایگاه خبری کشاورزی و منابع طبیعی(IANN) به نقل از روابط عمومی سازمان تعاون روستایی فارس، رئیس سازمان تعاون روستایی فارس با اشاره به فراهم کردن زمینه تسهیل فضای کسب و کار در شبکه تعاونی روستایی این استان، تحقق  این مهم را از جمله رویکردهای اصلی سازمان متبوع خود در سال ۹۷ عنوان کرد.

مهندس احد بهجت حقیقی در جلسه هم‌اندیشی با معاونت و کارکنان توسعه تشکل‌های تعاون روستایی استان، تصریح کرد: امروزه تعاونی‌ها اهرم مناسبی برای توسعه فعالیت‌های اقتصادی و اجتماعی به شمار می‌روند و تجربه کشورهای توسعه یافته نشان می‌دهد که تعاونی‌ها، بهترین تشکل‌ها برای تجمیع سرمایه‌های خرد و نیروهای خلاق و مستعد محسوب می‌شوند.

وی ضمن بر شمردن توانمندی‌های تعاونی‌هایی که رویکرد  تولیدی دارند، نقش این نوع از تعاونی‌ها را در بسترسازی زنجیره تولید بخش کشاورزی مهم تلقی کرد و خواستار هم‌افزایی توان اتحادیه‌ها در تشکیل زنجیره تولید بخش کشاورزی شد.

رئیس سازمان تعاون روستایی فارس که شرکت‌های سهامی زراعی را صدای رسای کشاورز و تنها را ه نجات کشاورزی می‌داند از تاسیس ۲۰ شرکت سهامی زراعی در فارس خبر داد و‌ در این باره خاطرنشان کرد: این شرکت‌ها موجب فراهم شدن امکانات زیستی بهتر، بهبود فضای کسب و کار و اخذ تسهیلات برای روستاییان می‌شود.

بهجت حقیقی همچنین راه‌اندازی شرکت‌های سهامی زراعی در کنار نظام‌های بهره‌برداری کشاوزی نوین را به مثابه استراتژی مهمی به منظور اصلاح کشاورزی سنتی به نوین و یکپارچه توصیف کرد.

بنابراین گزارش، در این دیدار  بهنام عسکری، مدیر عامل اتحادیه تعاونی تولید استان فارس نیز به ارائه اقدامات انجام شده و در دستور کار این اتحادیه پرداخت.

لینک کوتاه : http://iann.ir/?p=22963

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت پایگاه خبری کشاورزی و منابع طبیعی در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • در صورت مشاهده پیام های غیر اخلاقی توسط پلیس فتا پیگیری میشه
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با موضوع باشد منتشر نخواهد شد.