• امروز : یکشنبه - ۱۶ اردیبهشت - ۱۴۰۳
  • برابر با : 27 - شوال - 1445
  • برابر با : Sunday - 5 May - 2024
9
با حضور استاندار تهران،

بزرگترین واحد دامداری صنعتی در شهرستان شهریار به بهره برداری رسید

  • کد خبر : 27820
  • ۱۳ آذر ۱۳۹۹ - ۲۳:۲۰
بزرگترین واحد دامداری صنعتی در شهرستان شهریار به بهره برداری رسید

بزرگترین واحد صنعتی دامداری در باغستان شهریار با ظرفیت ۱۰ هزار رأس گاو شیری با حضور استاندار تهران افتتاح و به بهره‌برداری رسید.

به گزارش پایگاه خبری کشاورزی و منابع طبیعی (IANN)؛ بزرگترین واحد دامداری و تولید شیر شرکت میهن امروز با حضور محسنی بندپی استاندار تهران، طاهری فرماندار شهریار و ذوالفقاری رئیس سازمان جهاد کشاورزی استان تهران و سایر مدیران و مسؤولان افتتاح و به بهره‌برداری رسید.

ذوالفقاری رئیس سازمان جهاد کشاورزی استان تهران در حاشیه این آئین  افتتاحیه گفت: این واحد صنعتی دامداری با ظرفیت ۱۰ هزار راس گاو و اعتباری بالغ بر یک هزار میلیارد تومان در باغستان شهرستان شهریار امروز افتتاح شد.

وی ادامه داد: با افتتاح این پروژه  ۲۰۰ نفر به صورت مستقیم و ۵۰۰ نفر به صورت مستقیم مشغول به کار می شوند و به طور میانگین ۴۰ تن شیر تولید می شود.

ذوالفقاری با بیان اینکه استان تهران دومین استان تولیدکننده شیر کشور است، افزود: سالانه بالغ بر یک میلیون و ۹۰۰ هزارتن شیر توسط واحدهای صنعتی و نیمه صنعتی و سنتی درسطح استان تولید می شود که از این نظر دومین استان برتر کشور هستیم.

وی با اشاره به استفاده دامداران استان از تکنولوژی بالا و در نتیجه مرغوبیت شیر تولیدی گفت: استان تهران در فرآوری شیر خام تولیدی نیز زبانزد است به طوری که کارخانجات زیادی در تولید محصولات لبنی استان تهران فعالیت دارند.

همچنین طرح خط انتقال الغدیر ۲ به شهر باغستان شهرستان شهریار با اجرای ۸ کیلومتر خط انتقال با لوله های ۴۰۰ و ۵۰۰ میلیمتری چدن با حضور استاندار تهران کلنگ زنی شد.

گفتنی است ایستگاه پمپاژ مخزن ۵۰۰۰ مترمکعبی در زمینی به مساحت ۱۱۲۰۰ متر احداث می شود که هدف از اجرای این طرح، انتقال آب به منظور تامین آب شرب مورد نیاز مردم با دبی بیش از ۱۰۰ لیتر بر ثانیه درمنطقه باغستان شهریار است

استاندار تهران همچنین از روند اجرای طرح شهرک صنعتی شهریار و بیمارستان درحال ساخت ملارد بازدید خواهد کرد.

لینک کوتاه : http://iann.ir/?p=27820

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت پایگاه خبری کشاورزی و منابع طبیعی در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • در صورت مشاهده پیام های غیر اخلاقی توسط پلیس فتا پیگیری میشه
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با موضوع باشد منتشر نخواهد شد.