• امروز : پنج شنبه - ۱۳ اردیبهشت - ۱۴۰۳
  • برابر با : 24 - شوال - 1445
  • برابر با : Thursday - 2 May - 2024
3

برگزاری کارگاه آموزشی تخصصی ویژه کشاورزان خبره

  • کد خبر : 25323
  • ۰۲ دی ۱۳۹۸ - ۲۳:۰۶
برگزاری کارگاه آموزشی تخصصی ویژه کشاورزان خبره

برگزاری کارگاه آموزشی تخصصی مدیریت تکنولوژی افزایش عملکرد برنج ویژه کشاورزان خبره و کلیدی منطقه در مرکز هراز به گزارش خبرنگار پایگاه خبری کشاورزی و منابع طبیعی (IANN) از آمل؛ مرکز ترویج و توسعه تکنولوژی هراز نظر به رسالت ذاتی خود در خصوص ترویج و توسعه تکنولوژی های مرتبط با نظام شالیزاری و با توجه به ضرورت توسعه […]

برگزاری کارگاه آموزشی تخصصی مدیریت تکنولوژی افزایش عملکرد برنج ویژه کشاورزان خبره و کلیدی منطقه در مرکز هراز
به گزارش خبرنگار پایگاه خبری کشاورزی و منابع طبیعی (IANN) از آمل؛ مرکز ترویج و توسعه تکنولوژی هراز نظر به رسالت ذاتی خود در خصوص ترویج و توسعه تکنولوژی های مرتبط با نظام شالیزاری و با توجه به ضرورت توسعه کانون های یادگیری در نظام نوین ترویج در اراضی شالیزاری به شبکه سازی کشاورزان خبره با هدف ساماندهی آموزش های افقی (HLP) اقدام نمود. به همین منظور اولین دوره آموزشی با حضور ۳۰ تن از کشاورزان کلیدی منطقه در روز چهارشنبه ۲۷ آذر در مرکز هراز برگزار گردید. در این دوره امیری لاریجانی ریاست مرکز هراز و مدرس دوره مباحث مربوط به مدیریت مزرعه شالیزاری با هدف افزایش عملکرد در واحد سطح را در قالب یک برنامه آموزشی یک روزه مورد بحث و بررسی قرار داد. وی ضمن تقدیر از استقبال کشاورزان منطقه جهت حضور در این دوره، بر اهمیت بکارگیری مولفه های نظام نوین ترویج و آشنایی با تکنولوژی های جدید در افزایش عملکرد در واحد سطح تاکید نمود.

در بازدید فرشید فر بخشدار دابودشت آمل بر نقش کلیدی مرکز هراز در توسعه کشاورزی منطقه تاکید شد
همچنین پیرو هماهنگی های به عمل آمده با کشاورزان خبره دابودشت آمل در خصوص ایجاد سایت های الگویی برنج در منطقه و آموزش کشاورزان، جلسه ای با حضور فرشیدفر بخشدار دابودشت و مهندس باقری رئیس مرکز جهاد کشاورزی این منطقه و جمعی از نمایندگان کشاورزان خبره در مرکز هراز تشکیل شد که در آن در خصوص توسعه همکاری ها و بهره مندی بیشتر از توانمندی های مرکز هراز در جهت ایجاد سایت های الگویی و آموزش بهره برداران بحث و تبادل نظر شد. در این نشست امیری لاریجانی ریاست مرکز هراز، ضمن اشاره به توانمندی ها، امکانات نرم افزاری و سخت افزاری و نیز تجربیات ارزشمند موجود در مرکز هراز در خصوص شیوه های ترویج و توسعه تکنولوژی های مرتبط با نظام شالیزار مانند تشکیل سایت های الگویی، مدرسه در مزرعه (FFS) و شیوه های آموزش افقی (HLP)، بر لزوم پیاده سازی مولفه های نظام نوین ترویج به منظور توسعه نظام شالیزاری منطقه تاکید کرد. در حاشیه این نشست، از امکانات آموزشی و آزمایشگاهی مرکز بازدید به عمل آمد.
خبرنگار: عبدالله باقری نشانی

لینک کوتاه : http://iann.ir/?p=25323

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت پایگاه خبری کشاورزی و منابع طبیعی در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • در صورت مشاهده پیام های غیر اخلاقی توسط پلیس فتا پیگیری میشه
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با موضوع باشد منتشر نخواهد شد.