• امروز : پنج شنبه - ۲۷ اردیبهشت - ۱۴۰۳
  • برابر با : 9 - ذو القعدة - 1445
  • برابر با : Thursday - 16 May - 2024
2

برنامه اقدام مشترک در حوزه کارآفرینی سبز تدوین شد

  • کد خبر : 15985
  • ۲۰ مرداد ۱۳۹۵ - ۱۶:۳۴
برنامه اقدام مشترک در حوزه کارآفرینی سبز تدوین شد

برنامه اقدام مشترک سازمان حفاظت محیط زیست، معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری، وزارتخانه های تعاون، کار و رفاه اجتماعی و علوم، تحقیقات و فناوری در حوزه کارآفرینی سبز تدوین شد. به گزارش خبرگزاری کشاورزی و منابع طبیعی(IANN) از سازمان حفاظت محیط زیست، سرپرست دفتر پژوهش و توسعه فناوری های محیط زیست در اولین جلسه شورای راهبری استارت […]

برنامه اقدام مشترک سازمان حفاظت محیط زیست، معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری، وزارتخانه های تعاون، کار و رفاه اجتماعی و علوم، تحقیقات و فناوری در حوزه کارآفرینی سبز تدوین شد.
به گزارش خبرگزاری کشاورزی و منابع طبیعی(IANN) از سازمان حفاظت محیط زیست، سرپرست دفتر پژوهش و توسعه فناوری های محیط زیست در اولین جلسه شورای راهبری استارت آپ های سبز گفت: لازم است موضوعات اولویت دار زیست محیطی مشخص و با همکاری دستگاه های مربوطه نسبت به تدوین برنامه اقدام مشترک برای حمایت از کارآفرینی در حوزه محیط زیست (کارآفرینی سبز) اقدام شود.
صدرالدین علیپور از برگزاری سلسله برنامه های استارت آپ های سبز با موضوعات زیست محیطی تخصصی و اولویت دار در سطوح ملی و استانی در سال ۱۳۹۵ خبر داد.
وی هدف از برگزاری برنامه های کارآفرینی را هدایت مشارکت مردمی در عرصه کارآفرینی اجتماعی، ورود ایده پردازان و خلاقان در حوزه مشکلات زیست محیطی و ایجاد کسب و کارهای سبز و محیط زیستی عنوان کرد.
علیپور ادامه داد: نمایندگان دستگاه های مرتبط ضمن اعلام آمادگی برای همکاری در راستای حمایت از ایده ها و فناوری های ارائه شده در این سلسه رویدادها، برای ایجاد مشاغل و کسب و کار سبز، پیشنهادات اجرایی خود را اعلام کردند.
اولین جلسه شورای راهبری استارت آپ های سبز با حضور معاون آموزش و پژوهش و جمعی از مدیران کل و کارشناسان ارشد نهادهای مرتبط از معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری، وزارتخانه های تعاون، کار و رفاه اجتماعی و علوم، تحقیقات و فناوری و دبیران اجرایی رویداد استارت آپ سبز تهران در سازمان حفاظت محیط زیست برگزار شد.

لینک کوتاه : http://iann.ir/?p=15985

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت پایگاه خبری کشاورزی و منابع طبیعی در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • در صورت مشاهده پیام های غیر اخلاقی توسط پلیس فتا پیگیری میشه
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با موضوع باشد منتشر نخواهد شد.