• امروز : پنج شنبه - ۱۳ اردیبهشت - ۱۴۰۳
  • برابر با : 24 - شوال - 1445
  • برابر با : Thursday - 2 May - 2024
7

بررسی کارنامه وزیر پیشنهادی جهاد کشاورزی

  • کد خبر : 29357
  • ۲۱ مرداد ۱۴۰۰ - ۱۲:۴۲
بررسی کارنامه وزیر پیشنهادی جهاد کشاورزی

ابراهیم رئیسی رییس جمهوری، «سیدجواد ساداتی نژاد» را به عنوان وزیر پیشنهادی جهاد کشاورزی به مجلس شورای اسلامی معرفی کرده است.

به گزارش پایگاه خبری کشاورزی و منابع طبیعی (IANN)؛ «سیدجواد ساداتی نژاد» (متولد اول تیرماه ۱۳۵۱، کاشان) عضو هیات علمی دانشگاه تهران است که ریاست کمیسیون کشاورزی، آب و منابع طبیعی را در مجلس یازدهم برعهده داشته است.

وی که دکترای آبخیزداری خود با گرایش هیدرولوژی را از دانشگاه دولتی مسکو دریافت کرده، در دولت دهم معاون پارلمانی وزیر علوم، تحقیقات و فناوری بود.

ریاست دانشگاه کاشان، معاونت اداری و مالی دانشگاه تهران و دبیری کمیسیون کشاورزی، آب و منابع طبیعی شورای علوم، تحقیقات و فناوری کشور از جمله فعالیت‌های علمی و اجرایی این وزیر پیشنهادی است.

ساداتی‌نژاد پس از تحصیل در رشته علوم تجربی در دبیرستان امام خمینی(ره) کاشان، مدارج علمی را در مقاطع کارشناسی در رشته مهندسی منابع طبیعی_آبخیزداری، کارشناسی ارشد در رشته مهندسی منابع طبیعی_آبخیزداری و دکتری در رشته مهندسی هیدرولوژی، به ترتیب در دانشگاه های مازندران، دانشگاه تربیت مدرس و دانشگاه دولتی مسکو طی کرد.

عضویت در اداره جهاد سازندگی به عنوان معاون اداره آبخیزداری و مجری چندین پروژه بخش سیلاب و آبخیزداری در شهرستان کاشان ۷۸-۱۳۷۳، عضویت در کمیسیون کشاورزی، آب و محیط زیست صندوق پژوهشگران و فناوران ریاست جمهوری ۹۴-۱۳۸۷، عضویت در شورای تحقیقات آب کشور۹۴-۱۳۹۳، دبیری کمیسیون آب، کشاورزی و منابع طبیعی شورای عالی عتف ۹۳-۱۳۸۹،  عضویت در هیات ممیزه دانشگاه علوم کشاورزی و منابع طبیعی ساری ۹۳-۱۳۹۰، عضویت در هیات ممیزه سازمان ترویج، آموزش و تحقیقات وزارت جهاد کشاورزی ۹۳-۱۳۹۱، سردبیری نشریه علمی پژوهشی اکوهیدرولوژی دانشگاه تهران ۱۳۹۲ تاکنون و ریاست فراکسیون آب مجلس دهم از دیگر سوابق وزیر پیشنهادی جهاد کشاورزی است.

وی به ترتیب در سال‌های ۱۳۹۵ و ۱۳۹۹ به عنوان نماینده منتخب مردم منطقه کاشان و آران و بیدگل به مجلس دهم و مجلس یازدهم راه یافته است.

لینک کوتاه : http://iann.ir/?p=29357

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت پایگاه خبری کشاورزی و منابع طبیعی در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • در صورت مشاهده پیام های غیر اخلاقی توسط پلیس فتا پیگیری میشه
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با موضوع باشد منتشر نخواهد شد.