• امروز : یکشنبه - ۱۶ اردیبهشت - ۱۴۰۳
  • برابر با : 27 - شوال - 1445
  • برابر با : Sunday - 5 May - 2024
5
مدیرکل مدیریت بحران استانداری اصفهان:

برخورد گشت و بازرسی آب منطقه‌ای اصفهان با متخلفان حریم رودخانه

  • کد خبر : 25810
  • ۱۹ فروردین ۱۳۹۹ - ۲۱:۱۱
برخورد گشت و بازرسی آب منطقه‌ای اصفهان با متخلفان حریم رودخانه

مدیر کل مدیریت بحران استانداری اصفهان گفت: ۷۰ تیم گشت و بازرسی شرکت آب منطقه ای نظارت بر مسیل رودخانه ها را برعهده دارند و با متصرفان و متخلفان حریم و بستر رودخانه برخورد خواهد شد. به گزارش خبرنگار پایگاه خبری کشاورزی و منابع طبیعی (IANN) از اصفهان، منصور شیشه فروش اظهار داشت: از روز سه‌شنبه بارش‌هایی به صورت […]

مدیر کل مدیریت بحران استانداری اصفهان گفت: ۷۰ تیم گشت و بازرسی شرکت آب منطقه ای نظارت بر مسیل رودخانه ها را برعهده دارند و با متصرفان و متخلفان حریم و بستر رودخانه برخورد خواهد شد.

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری کشاورزی و منابع طبیعی (IANN) از اصفهان، منصور شیشه فروش اظهار داشت: از روز سه‌شنبه بارش‌هایی به صورت رگبار متناوب بهاری گاهی با رعدوبرق، وزش باد و احتمال تگرگ در مناطق مستعد شرایط بارش های محلی خواهد بود.

مدیر کل مدیریت بحران استانداری اصفهان افزود: بارش‌هایی در مناطق شمال و شرق و غرب استان اصفهان پیش بینی شده است که تا روز جمعه ادامه خواهد داشت.

مدیرکل مدیریت بحران استانداری اصفهان با اشاره به آبگیری در معابر و وقوع صاعقه که باعث اختلال تردد در جاده‌ها می‌شود، تصریح کرد: ۷۰ تیم گشت و بازرسی شرکت آب منطقه ای نظارت بر مسیل رودخانه ها را برعهده دارند و با متصرفان و متخلفان حریم و بستر رودخانه برخورد خواهد شد.

به گفته وی با استفاده از تجارب سیلاب بهار سال گذشته تمهیدات لازم در سطح استان اندیشیده شده است. جلساتی به صورت ویدئوکنفرانس با مدیریت بحران در ۲۴ شهرستان استان اصفهان برگزار شد و دستگاه های امدادی فعال شده است.

شیشه فروش با بیان اینکه ستاد سیل در شهرداری های استان اصفهان در حالت آماده باش قرار دارد، ابراز داشت: وضعیت لایروبی در مسیل رودها و پل ها مورد ارزیابی واقع شده است. سیل بندهای اطراف جاده ها تقویت گردید. دهیاری ها هم در سطح روستاها نسبت به استحکام سیل بندها اقدامات لازم را انجام داده اند.

وی بیان داشت: شهرداری ها موظف شدند طرح هدایت آبهای سطحی را اجرایی کنند؛ سازمان جهاد کشاورزی با همراهی کشاورزان با توجه به کاهش دما درخصوص سرمازدگی محصولات کشاورزی برای جلوگیری از خسارت های احتمالی اقدام کنند.
خبرنگار: مدینه صابری

لینک کوتاه : http://iann.ir/?p=25810

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت پایگاه خبری کشاورزی و منابع طبیعی در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • در صورت مشاهده پیام های غیر اخلاقی توسط پلیس فتا پیگیری میشه
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با موضوع باشد منتشر نخواهد شد.