• امروز : پنج شنبه - ۱۳ اردیبهشت - ۱۴۰۳
  • برابر با : 24 - شوال - 1445
  • برابر با : Thursday - 2 May - 2024
4

بازدید مسئول حوزه نمایندگی ولی فقیه در سازمان دامپزشکی کشور از استان فارس

  • کد خبر : 28279
  • ۲۹ آذر ۱۳۹۹ - ۸:۴۹
بازدید مسئول حوزه نمایندگی ولی فقیه در سازمان دامپزشکی کشور از استان فارس

حجت الاسلام والمسلمین سید اسماعیل حسینی مقدم مسئول حوزه نمایندگی ولی فقیه در سازمان دامپزشکی کشور به اتفاق هیئت همراه و با حضور حجت الاسلام و المسلمین سید محسن قائمی مسئول حوزه نمایندگی ولی فقیه در سازمان جهاد کشاورزی فارس ، حمیدرضا ناظمی مدیرکل دامپزشکی فارس و حجت السلام شهوندی مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در اداره کل دامپزشکی استان از مراحل ذبح شرعی توسط ذابحین و ناظرین شرعی ، نظارت بهداشتی ، خط تولید و بسته بندی کشتارگاه سالیذ مرغ بازدید کردند .

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری کشاورزی و منابع طبیعی (IANN) از فارس؛حجت الاسلام والمسلمین حسینی مقدم گفت: تامین گوشت مصرفی حلال و بهداشتی برای شهروندان کاری بسیار ضروری و ارزشمند می باشد و نظارت شرعی بر ذبح دام و طیور از وظایف مهم حوزه نمایندگی ولی فقیه در سازمان دامپزشکی به شمار می رود.

مسئول حوزه نمایندگی ولی فقیه در سازمان دامپزشکی کشور از عوامل کشتارگاه سالیذ مرغ تقدیر و تشکر بعمل آورده و توصیه های لازم را به ذابحین و ناظرین شرعی مستقر در کشتارگاه طیور ارائه کرد .

حمیدرضا ناظمی مدیرکل دامپزشکی فارس نیز بیان کرد: تمام محصولات استحصالی از کشتارگاه های دام و طیور استان زیر نظر ناظرین بهداشتی و شرعی تهیه و همه مسائل بهداشتی و شرعی ذبح در آنها رعایت شده است .

حمیدرضا ناظمی اظهار کرد: تهیه غذای سالم و بهداشتی در جامعه موجب جلب اعتماد مردم، توسعه تجارت، ایجاد اشتغال و رونق تولید می شود.

در ادامه حجت الاسلام از زنجیره پرورش شترمرغ سیمرغ پروران پارسه واقع در این استان نیز بازدید کرد

مجتمع سیمرغ پروران پارسه به عنوان زنجیره تولید دارای سالن های پرورش مولد و پرواری ، سایت جوجه کشی ، کارخانه خوراک دام و کشتارگاه صنعتی شترمرغ بوده و دیگر کارخانه های متصل به کشتارگاه از قبیل فرآوری گوشت ، روغن، پر، پوست تا مرحله پیش دباغی می باشند.

در پایان از زحمات مدیریت و کارکنان سیمرغ پروران فارس با اهداء لوح تقدیر قدردانی شد.

لینک کوتاه : http://iann.ir/?p=28279

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت پایگاه خبری کشاورزی و منابع طبیعی در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • در صورت مشاهده پیام های غیر اخلاقی توسط پلیس فتا پیگیری میشه
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با موضوع باشد منتشر نخواهد شد.