• امروز : جمعه - ۲۸ اردیبهشت - ۱۴۰۳
  • برابر با : 10 - ذو القعدة - 1445
  • برابر با : Friday - 17 May - 2024
1
روابط عمومی اداره کل حفاظت محیط زیست

بازدید رایگان از موزه های تنوع زیستی و مناطق تحت مدیریت حفاظت محیط زیست استان در هفته دولت

  • کد خبر : 23163
  • ۰۷ شهریور ۱۳۹۷ - ۲۰:۴۲
بازدید رایگان از موزه های تنوع زیستی و مناطق تحت مدیریت حفاظت محیط زیست استان در هفته دولت

به گزارش پایگاه خبری کشاورزی و منابع طبیعی(IANN)به نقل از روابط عمومی اداره کل حفاظت محیط زیست: به مناسبت گرامیداشت هفته دولت ، بازدید از مناطق تحت مدیریت محیط زیست استان وموزه های تنوع زیستی استان  به صورت رایگان برای عموم مردم دایر می باشد. دکترمحمودی مدیر کل حفاظت محیط زیست استان با اعلام این خبر گفت […]

به گزارش پایگاه خبری کشاورزی و منابع طبیعی(IANN)به نقل از روابط عمومی اداره کل حفاظت محیط زیست: به مناسبت گرامیداشت هفته دولت ، بازدید از مناطق تحت مدیریت محیط زیست استان وموزه های تنوع زیستی استان  به صورت رایگان برای عموم مردم دایر می باشد.
دکترمحمودی مدیر کل حفاظت محیط زیست استان با اعلام این خبر گفت :تعدادی از گونه های جانوری موجود در مناطق حفاظت شده استان به صورت تاکسیدرمی در دو موزه اداره کل و پارک ملی بمو  جمع آوری شده است.
وی تاکید کرد: موزه های تاریخ طبیعی بازگوکننده طبیعت استان فارس می باشند و مهمترین وظیفه آنها ، مطالعه و بررسی میراث طبیعی و انتقال این دانش از طریق آموزش و به نمایش گذاردن نمونه های قابل نگهداری در جهت افزایش دانش زیست محیطی مردم و تشویق مردم به حفاظت از آنهاست.
محمودی افزود: موزه تاریخ طبیعی و تنوع زیستی  نقش موثری در ارتقاء فرهنگ زیست محیطی و گرایش عموم مردم به ویژه دانش آموزان به سوی شناخت محیط زیست و حفاظت از آن را ایفا می نماید.
مدیرکل حفاظت محیط زیست فارس بیان داشت : موزه تاریخ طبیعی و تنوع زیستی این اداره کل شامل غرفه های متعددی از جمله غرفه پستانداران، پرندگان، خزندگان ،گیاهان، فسیل هاو گونه های شاخصی از قبیل پلنگ، کل و بز، عقاب، می باشد  که برای آشنایی اقشار مختلف جامعه به ویژه دانش آموزان،دانشجویان،علاقمندان با تنوع زیستی استان فارس به نمایش گذاشته شده است.
گفتنی است؛ موزه تاریخ طبیعی و تنوع زیستی استان فارس  واقع در خیابان فلسطین نبش اردیبهشت و پارک ملی بمو واقع در محور شیراز مرودشت قبل از پل شهدای صنعت نفت  بوده و از تاریخ ۷/۶/۹۷ لغایت۱۲/۶/۹۷ بصورت رایگان پذیرایی عموم علاقمندان می باشد .
لینک کوتاه : http://iann.ir/?p=23163

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت پایگاه خبری کشاورزی و منابع طبیعی در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • در صورت مشاهده پیام های غیر اخلاقی توسط پلیس فتا پیگیری میشه
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با موضوع باشد منتشر نخواهد شد.