• امروز : پنج شنبه - ۱۳ اردیبهشت - ۱۴۰۳
  • برابر با : 24 - شوال - 1445
  • برابر با : Thursday - 2 May - 2024
7
سازمان هواشناسی پیش بینی کرد؛

بارش پراکنده باران در برخی نقاط کشور/ تداوم آلودگی هوا

  • کد خبر : 29756
  • ۰۵ آذر ۱۴۰۰ - ۲۰:۰۴
بارش پراکنده باران در برخی نقاط کشور/ تداوم آلودگی هوا

بر اساس اعلام سازمان هواشناسی کشور بارش پراکنده و گاهی رعد و برق طی ۲۴ ساعت آینده در برخی نقاط کشور رخ خواهد داد.

به گزارش پایگاه خبری کشاورزی و منابع طبیعی (IANN)؛ بر اساس اعلام سازمان هواشناسی کشور و بر اساس تحلیل آخرین نقشه‌های پیش‌یابی طی ۲۴ ساعت آینده در گیلان، شمال آذربایجان‌های شرقی و غربی، برخی نقاط خوزستان، چهار و محال و بختیاری، کهگیلویه و بویراحمد، جنوب لرستان، شمال فارس، جنوب غرب اصفهان، شنبه در شمال کرمان، کهگیلویه و بویراحمد و شمال فارس بارش پراکنده گاهی رعد و برق پیش بینی می‌شود.

همچنین یکشنبه در اغلب مناطق کشور آسمان صاف و جوی آرام خواهیم داشت و روزهای دوشنبه و سه‌شنبه شاهد رگبار و رعد و برق و وزش باد شدید موقت در کرمان، هرمزگان و جنوب سیستان و بلوچستان خواهیم بود. همچنین خلیج فارس شنبه و یکشنبه مواج است.

بنا به این اعلام به دلیل پایداری جو در اغلب مناطق کشور، افزایش غلظت آلاینده‌های جوی و آلودگی هوا تا روز چهارشنبه در شهرهای صنعتی و پرجمعیت ادامه خواهد داشت.

درباره وضعیت جوی تهران طی دو روز آینده نیز پیش بینی شده است که آسمان تهران فردا (۶ آذر ماه) قسمتی ابری و غبار محلی در اواسط روز وزش باد و اوایل شب نیمه ابری با حداقل دمای ۷ و حداکثر دمای ۱۶ درجه سانتیگراد و طی یکشنبه (۷ آذرماه) نیمه ابری به تدریج غبار محلی و هوا ناسالم برای گروه‌های حساس با حداقل دمای ۶ و حداکثر دمای ۱۵ درجه سانتیگراد پیش‌بینی می‌شود.

بنا بر این گزارش، طی امروز (۵ آذر ماه) بندر عباس با دمای ۳۱ درجه سانتیگراد و فردا (۶ آذرماه) بندرعباس و اهواز با دمای ۲۹ درجه سانتیگراد گرم‌ترین و طی امروز (۵ آذر ماه) اردبیل با دمای ۹ درجه سانتیگراد و فردا (۶ آذرماه) همدان و اراک با دمای ۱۲ درجه سانتیگراد سردترین مراکز استان کشور هستند.

لینک کوتاه : http://iann.ir/?p=29756

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت پایگاه خبری کشاورزی و منابع طبیعی در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • در صورت مشاهده پیام های غیر اخلاقی توسط پلیس فتا پیگیری میشه
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با موضوع باشد منتشر نخواهد شد.